Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@05:18:27 GMT

سامانه بارشی جدید از پنج‌شنبه در قزوین فعال می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۴۹۶۷

سامانه بارشی جدید از پنج‌شنبه در قزوین فعال می‌شود

ایسنا/قزوین کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین با اعلام اینکه از فردا پنج‌شنبه ۲۱ فروردین تا یکشنبه هفته آینده فعالیت سامانه بارشی را در منطقه شاهد خواهیم بود، اعلام کرد: بارش‌ها از بعدازظهر فردا تا صبح جمعه شدت خواهد داشت و طی این مدت در پاره‌ای از مناطق استان آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی‌شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ندا مشاطان، کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به خروجی مدل‌های هواشناسی پدیده غالب در منطقه وزش بادهای نسبتاً شدید شمالی و در پاره‌ای از مناطق به ویژه مناطق کوهستانی و سردسیر پدیده مه و بارش پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از فردا پنج‌شنبه ۲۱ فروردین تا یکشنبه هفته آینده فعالیت سامانه بارشی را در منطقه شاهد خواهیم بود که بر این اساس بارش باران در برخی از ساعات، رعدوبرق، وزش باد و احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین تصریح کرد: شدت بارش‌ها را از بعدازظهر فردا تا صبح جمعه شاهد خواهیم بود و طی این مدت در پاره‌ای از مناطق استان آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی‌شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته کوهین با منفی چهار و قزوین با سه درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای استان بودند و دمای شهر قزوین نیز بین سه و ۹ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هواشناسي بارش باران پیش بینی می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، ولی بهره مند ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز آسمان استان قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی بیان داشت: با توجه به بررسی نقشه‌ها و الگوهای جوی، برای ۷۲ ساعت آینده این استان هشدار زرد صادر شده است.

بهره مند تصریح کرد: این سامانه در برخی مناطق همراه با رگبار باران و رعد و برق و احتمال تگرگ و افزایش سرعت و وزش باد و گرد و غبار رقیق پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6086399

دیگر خبرها

  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی / سامانه فراگیر بارشی کی از کشور خارج می شود؟
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در قم
  • سامانه بارشی در استان مرکزی تا صبح چهارشنبه فعال است
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها