Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@18:58:01 GMT

مجوز صادرات شیر خشک صنعتی ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۴۹۹۳

مجوز صادرات شیر خشک صنعتی ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر شامانی مدیرکل دفتر صادرات گمرک ایران در بخشنامه‌ای به مدیرکل گمرک غرب تهران، موضوع مجوز صادرات شیر خشک صنعتی را ابلاغ کرد.

در متن این بخشنامه آمده است: به پیوست نامه اداره کل مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت منضم به نامه معاون محترم امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در خصوص صادرات ده هزار (۱۰۰۰۰) تن شیر خشک صنعتی، بر اساس کدهای طبقه بندی ذکر شده در نامه، صرفاً توسط شرکت‌ها بر اساس میزان وزنی مربوط به آن گمرک، ازطریق گمرکات مورد اشاره ارسال می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستور فرمائید پس از اظهار کالا صرفاً از سوی شرکت‌های مزبورپس از تعیین ماهیت و کنترل‌های لازم با رعایت مقررات و قوانین و ضوابط جاری و نگهداری سقف تعیین شده نسبت به مورد تا پایان فروردین ماه ۹۹، طبق مفاد نامه‌های مذکور اقدام گردد.

برای مشاده جدول و پیوست‌های کامل بخشنامه به اینجا مراجعه کنید.

کد خبر 4895393 سمیه رسولی

منبع: مهر

کلیدواژه: گمرک ایران شیرخشک شیرخشک صنعتی صادرات غیرنفتی ویروس کرونا قیمت نفت بانک مرکزی ایران تولید نفت ایالات متحده آمریکا قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی اوپک بورس وزارت صنعت معدن و تجارت گمرک ایران نفت خام بورس تهران بازار سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات کالاهای اظهارشده در گمرک خسروی رشد ۹۸ درصدی داشت

علی اصغر عباس زادهدر گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در فروردین ماه سال جاری ۶۱ میلیون و ۵۰۴ هزار دلار کالای صادراتی به وزن ۸۵ هزار تن در گمرک خسروی اظهار و تشریفات گمرکی آن توسط کارکنان این گمرک در کوتاه‌ترین زمان به انجام رسیده است.

وی افزود: این میزان کالای صادراتی اظهاری در گمرک خسروی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزش رشد ۹۸ درصدی داشته است.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه عمده کالاهای صادراتی اظهاری در گمرک خسروی را کلینکر سیمان، سنگ آهن، میوه و تره بار، کولر آبی، میلگرد آجدار، شمش و ورق فولادی، انواع کاشی و … عنوان کرد.

وی در ادامه میزان صادرات کالاهای دیگر گمرکات کشور که از طریق گمرک خسروی به کشور عراق ارسال شده است را ۱۲ میلیون و ۴۱۰ هزار دلار کالا به وزن ۲۶ هزار و ۴۴۸ تن عنوان کرد.

عباس زاده تصریح کرد: میزان کالای صادراتی دیگر گمرکات کشور در نخستین ماه از سالجاری از طریق گمرک خسروی به مقصد کشور عراق در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزش ۳۶ درصد و از حیث وزن ۴۰ درصد کاهش داشته است.

وی عمده کالاهای صادراتی عبوری از این گمرک را کاشی و سرامیک، سیمان سفید، تخم مرغ، کیک و بیسکویت، شیشه جام و.. عنوان کرد.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه در مجموع حجم کالاهای صادراتی اظهاری و عبوری از طریق گمرک خسروی در فروردین سال جاری را ۷۳ میلیون و ۹۱۴ هزار دلار به وزن ۱۱۱ هزار و ۶۴۲ تن عنوان کرد و افزود: این میزان کالای صادر شده به عراق در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر ارزش رشد ۴۷ درصدی و از لحاظ وزن کاهش ۲۲ درصدی داشته است.

کد خبر 6100006

دیگر خبرها

  • رشد ۹۸ درصدی صادرات کالا از گمرک خسروی
  • مجوز صادرات اینتل و کوالکام به هواوی باطل شد
  • رشد ۹۸ درصدی صادرات کالاهای اظهارشده در گمرک خسروی
  • واکنش معاون صنایع عمومی وزارت صمت به نامه برخی انجمن‌های صنعتی
  • صادرات کالاهای اظهارشده در گمرک خسروی رشد ۹۸ درصدی داشت
  • پیشنهادهای اصناف برای تدوین بخشنامه تبصره ماده ۱۰۰
  • انتقال ۱۰۰ واحد ضایعاتی دارای مجوز به شهرک صنعتی خیرآباد
  • رشد ۵۹ درصدی تجارت خارجی استان سمنان
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا