Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،خلیل حیدری ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه گفت : یک میلیارد و ۱۸۱ میلیون و ۹۹۹ هزار و ۶۹۱ دلار با وزن سه میلیون و ۱۵۹ هزار و ۷۰۷ تن از این کالا‌ها در گمرکات کرمانشاه، پرویزخان، خسروی و پاوه اظهار و صادر شده است.

او گفت : سایر گمرکات کشور نیز در این مدت یک میلیارد و ۱۹ میلیون و ۳۸۰ هزار و ۱۰۵ دلار کالا با وزن ۲ میلیون و ۵۱۴ هزار و ۶۹ تن از طریق مرز‌های استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مجموع اقلام صادراتی اظهار شده در سال ۱۳۹۸ از گمرکات استان کرمانشاه را ۸۵۲ نوع کالا اعلام کرد و گفت: در این مدت در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به ۳۳ کشور صادرات قطعی انجام شده است.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه عمده کالا‌های صادراتی از طریق این گمرکات را میله‌های آهنی یا فولادی گرم نورد شده، لوازم خانه داری و پاکیزگی از مواد پلاستیکی، انواع کاشی و سرامیک، رب گوجه فرنگی، پنیر، سیب زمینی، گوجه فرنگی تازه یا سردکرده و سیب تازه اعلام کرد.

 حیدری،افزود: همچنین سال گذشته از استان کرمانشاه سفره یکبار مصرف، آهن یا فولاد تخت نورد شده با پهنای حداقل mm ۶۰۰ آبکاری شده یا اندودشده باروی، انواع کیک و کلوچه، دوغ و ماست، رخام پولیش داده شده و حکاکی شده صادر شده است.

او ادامه داد: بیشتر کالا‌های فوق به کشور عراق صادر می‌شود.

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گمرک ایران صادرات کالا کالای ایرانی کالای قاچاق استان کرمانشاه گمرکات استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره تعاون کاشان در نشست خبری به مناسبت هفته تعاون گفت: از ابتدای سال گذشته تا کنون، کالا‌هایی همچون سیمان، گلاب و عرقیات گیاهی، فرش دستبافت، لوله‌های چدنی، پلیکا، مفتول مسی، پی وی سی، میلگرد، لنت ترمز، لبنیات و مواد شوینده از کاشان به خارج از کشور صادر شده است.


حسن اربابی افزود: استرالیا، اسپانیا، انگلیس، سوئد، کانادا، آلمان، روسیه، اتریش، هلند، ژاپن، چین، پاکستان، عراق، آذربایجان، ارمنستان و افغانستان از جمله کشور‌های مقصد کالا‌های صادراتی بودند.


وی با اشاره به پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان گفت: مجموعه ورزشی رفاه کارگران به عنوان یک پتانسیل حوزه ورزش میباشد که در این زمینه دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی رفاه کارگران اختصاص پیدا کرده است.


اربابی با اشاره به اینکه میزان تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت شده ۲۲۳ میلیارد تومان بوده است تصریح کرد: تسهیلات اشتغال‌زایی باید پایدار باشد و از این رو تسهیلات امسال به روستا‌هایی پرداخت می‌شود که برنامه داشته باشند و برای هر اشتغال حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود و تسهیلات پرداختی نیز مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد.


وی با اشاره به ۶۳ هزار بیمه شده اجباری در شهرستان کاشان ابراز داشت: این تعداد در یک هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی مشغول به کار هستند که این مهم نشان از وسعت جامعه کارگری و اهمیت حوزه کارگری در شهرستان کاشان است.

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • مبادله تجاری ۱۱ میلیون دلاری گمرکات مازندران و پاکستان
  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • صادرات ۱۲ هزار تُن کالا از قم در فروردین ۱۴۰۳
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • تجارت گمرکات مازندران و پاکستان از مرز ۱۱ میلیون دلار گذشت
  • تجارت گمرکات مازندران و پاکستان از مرز ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار گذشت
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان