Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@05:08:05 GMT

اعزام ۵۲۱ دستگاه ناوگان باری به بندر امام خمینی

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۵۸۷۶

اعزام ۵۲۱ دستگاه ناوگان باری به بندر امام خمینی

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، عباس شرفی  گفت: از ابتدای سال ۹۹ تا هیجدهم فروردین، بیش از ۵۲۱ دستگاه از ناوگان باری لرستان برای تخلیه بندر امام خمینی از کالاهای اساسی و انتقال کالاهای مورد نیاز مردم به سراسر کشور اعزام شده است.

وی افزود: علیرغم شیوع ویروس کرونا، فعالان حمل و نقل باری لرستان همچنان در خط مقدم تخلیه بندر امام و حفظ چرخه معیشت مردم در این ایام‌بحرانی حضور دارند و ایثارگرانه تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان همچنین از اختصاص سهمیه ویژه لاستیک و سوخت جبرانی با ضریب ۳۰ درصد برای ناوگان اعزامی به بندر امام خبر داد.

وی گفت: سازمان راهداری به پاس قدردانی از این قشر زحمتکش، امتیازاتی را برای ناوگان اعزامی در نظر گرفته که از مهمترین آنها می‌توان به اختصاص سوخت جبرانی ویژه با ضریب ۳۰ درصدی مثبت، اختصاص سهمیه ویژه لاستیک، لحاظ ضرایب مثبت در کرایه پرداختی کالاهای اساسی و تعهد شرکت‌ها در پرداخت کرایه رانندگان در مقاصد پس از تخلیه کالا اشاره کرد.

وی اظهار کرد: با برنامه ریزی سازمان راهداری، تمام نکات و الزامات بهداشتی برای حفظ سلامت رانندگان در بنادر لحاظ شده است به طوری که عمدتاً اعلام بار خارج از سالن و در محوطه باز صورت می‌گیرد و بسته‌های بهداشتی نیز بین رانندگان توزیع می‌شود.

شرفی گفت: درمجموع از ابتدای فروردین امسال تاکنون هفت هزار و ۴۷۲ فقره بارنامه در استان صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با شش هزار و ۳۲۰ بارنامه، ۱۸.۲۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

46

کد خبر 1374347

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان بندر امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزخلیج فارس؛ مدیر اداره بندر و دریانوردی شهرستان جاسک گفت: با توجه به رفت وآمد شناور‌ها در حوضچه بندر و احتمال بروز آتش سوزی الحاق این شناور از نیاز‌های این اداره بود.

بیشتر بخوانید؛ بازگشت یدک کش خلیج فارس چهار به چرخه خدمات حمل و نقل دریایی
محمدامین امانی افزود: این شناور با ۷ نفر خدمه در بندر جاسک از امروز پهلو گرفته است.
وی گفت: این شناور قبل از پهلوگیری در بندرجاسک در بندرعباس خدمت رسانی می‌کرد.

دیگر خبرها

  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است