Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@02:31:38 GMT

تعطیلی مرز مهران تا ۳۰ فروردین تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۶۱۰۸

تعطیلی مرز مهران تا ۳۰ فروردین تمدید شد

سخنگوی گمرک ایران اعلام کرد: بر اساس تصمیم دولت عراق، مرز مهران تا۳۰ فروردین بسته خواهد ماند تا مجددا در خصوص آن تصمیم‌گیری شود.

به گزارش ایرنا از گمرک ایران، «سید روح الله لطیفی» خبر داد: دولت عراق در نشست اخیر خود تصمیم‌گیری در خصوص بازگشایی مرز مهران در روز ۲۳ فروردین را در دستور کار خود قرار داده بود که وزارت بهداشت این کشور به دلیل برخی نگرانی‌ها، پیشنهاد تمدید یک هفته‌ای این تاریخ را برای مسدودی این مرز ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ارتباط ویدیو کنفرانسی رییس‌جمهوری با استاندار ایلام نیز بر تردد فعالان اقتصادی از مرز مهران با رعایت موضوعات مرتبط با سلامت جامعه تاکید و به وزارت خارجه دستور داده شده تا پیگیر بازگشایی این مرز شود.

لطیفی اظهار امیدواری کرد که تلاش‌ها برای بازگشایی مرز مهران تا پیش از ۳۰ فروردین نتیجه دهد و پیش از این تاریخ مرز مهران بازگشایی شود.

لینک کوتاه: asriran.com/0031xc

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مرز مهران مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 سید جواد هاشمی، بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه مدار بسته با اجرای حسین رفیعی متلک بامزه‌ای به مهران رجبی بازیگر و مجری انداخت. این بخش را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • لایحه افزایش تعطیلات نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • ۲۱۸ هزار تن کالا از مرز مهران به عراق صادر شد
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • رییس اتاق اصفهان خواستار توجه به مَضرات اقتصادی تعطیلی پنجشنبه‌ها شد