Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران با اشاره به برپایی ۳۱۳ کاروان نسیم انتظار در کشور گفت: ۲۵ کاروان شادی در نقاط مختلف استان تهران همزمان با میلاد حضرت مهدی (عج) به برپایی جشن و سرور می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، پس از شیوع کرونا با دستور وزیر بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا، تمام بقاع متبرکه و امامزادگان تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، با توجه به نیاز جامعه به مواد بهداشتی برای مردم و کادر درمانی، خادمان افتخاری اقدام به تولید و توزیع ماسک، شیلد و مواد ضدعفونی کردند.

همچنین با توجه به اینکه امکان برپایی جشن در نیمه شعبان وجود ندراد و به توصیه ستاد مبارزه با کرونا باید فاصله اجتماعی را رعایت کرد و در خانه ماند، سازمان اوقاف و امور خیره اقدام به برپایی کاروان‌های شادی با عنوان «نسیم انتظار» کرده است.

برپایی جشن نیمه شعبان در ۲۵ نقطه استان تهران

حجت‌الاسلام سیدهاشم حسینی معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس گفت: بر اساس برنامه سازمان اوقاف، کاروان شادی نسیم انتظار در ۳۱۳ نقطه از کشور برپا می‌شود تا در ایام ولادت امام عصر (عج) که امکان برپایی جشن حضوری برای مردم وجود ندارد، فضایی شاد برای مردم در این روز برپا شود.

وی با اشاره به تعداد کاروان شادی در استان تهران، خاطر نشان کرد: ۲۵ کاروان نسیم انتظار در نقاط مختلف استان تهران همزمان میلاد حضرت مهدی (عج) به برپایی جشن و سرور می‌پردازند، به طوری که در بیشتر مناطق تهران فضایی شاد و مفرح ایجاد شده و مردم از پشت بام یا از پنجره‌ها و بالکن با این کاروان همراه می‌شوند.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه نورافشانی از دیگر برنامه‌های کاروان نسیم انتظار است، گفت: ما سعی داریم با این اقدام جشن میلاد امام عصر (عج) را به خانه‌های مردم ببریم و بلندگوهای کاروان‌ها نیز با پخش مولودی و سرود، میلاد منجی عالم بشریت را تبریک می‌گویند. این کاروان‌ها با حضور جمعی از خادمان افتخاری امامزادگان با ماشین و موتورها در سطح شهر حضور یافته و اقدام به پخش مولودی و همخوانی سرودهایی متناسب با رو میلاد حضرت مهدی (عج) می‌کنند.

برپایی ۸۰ برنامه همزمان با نیمه شعبان در تهران

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران با بیان اینکه کاروان نسیم انتظار در مجموع ۸۰ برنامه در استان تهران برگزار می‌کند، تصریح کرد: در این مراسم ماسک و شکلات بسته‌بندی نیز درب منازل مردم شهر توزیع می‌شود.

 این برنامه در مسیرهای مختلف شمال، شرق، غرب، جنوب و مرکز شهر تهران و سایر شهرستان‌های تهران برگزار می‌شود که کاروان شادی نسیم انتظار در خیابان‌های شهر تهران همچون میدان شهرری، میدان بریانک، ۳۰ متری جی، دوراهی قپان و خیابان امامزاده حسن (ع)، کن به سمت محله‌های بالون و اسماعیلیون، سرآسیاب و دارقاضی، میدان امام خمینی (ره)، خیابان شوش، جنب اتوبان نواب، صادقیه، میدان کاج، تهرانسر، میدان انقلاب، میدان توحید، خیابان ولیعصر (عج)، میدان وحدت اسلامی، استاد معین، اکباتان، مولوی، تختی، هرندی، ری، شهدای ۱۷ شهریور، شهید مطهری، میدان امام حسین (ع)، میرزای شیرازی، میدان هفت حوض، ایران، پیروزی، ۲۲ بهمن و کوی جنت، میدان پونک، خیابان محلاتی، محله لویزان و پاسداران، میدان قدس و تجریش، میدان فرخی یزدی و همچنین در خیابان‌های شهرستان‌های استان تهران همچون شهریار، دماوند، رباط کریم و پردیس حضور به هم می‌‌رسانند.

به گزارش فارس، برخی از کاروان‌های شادی از امروز در سطح شهر به برپایی جشن می‌پردازند و بیشتر این کاروان‌ها در بازه زمانی ۱۵ تا ۲۴ در سطح شهر حضور دارند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نیمه شعبان استان تهران زیارت جشن نیمه شعبان کاروان شادی کاروان نسیم انتظار کرونا سازمان اوقاف کاروان نسیم انتظار نسیم انتظار اوقاف و امور کاروان شادی استان تهران برپایی جشن نیمه شعبان کاروان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه به دلیل محرومیت در بازی فردا مقابل همشهریانش غایب خواهد بود تا از این حیث اوسمار مجبور به ایجاد تغییراتی در ترکیب تیمش شود.

در این شرایط احتمالا یکی از بین وحید امیری یا سعید صادقی به ترکیب اضافه خواهد شد و البته شاید با دیدگاه و فلسفه سرمربی برزیلی هیچ‌کدام! اما مهمترین پیش بینی درباره احتمال حضور یکی از این دو بازیکن تکنیکی در ترکیب تیم خواهد بود.

سعید صادقی که به عنوان یکی از ستاره‌های جذاب نقل و انتقالاتی به پرسپولیس پیوست و رکوردار پاس گل در لیگ برتر محسوب می‌شود، طی هفته‌های اخیر از ترکیب اصلی خارج شده است و فرصت زیادی برای خودنمایی به دست نیاورده است. این بازی برای هافبک مازنی سرخ‌ها اما می‌توان یک بازگشت بزرگ محسوب شود تا بتواند در پنج بازی پایانی جایگاه خود را در ترکیب پس بگیرد.

از سوی دیگر احتمال حضور وحید امیری نیز در ترکیب پرسپولیس برابر نساجی بالاست؛ کاپیتان دوم پرسپولیس که با پشت سر گذاشتن مصدومیت، تیم ملی را نتوانست در جام ملت‌ها همراهی کند تا برای اولین بار طی سال‌های اخیر غایب یک تورنمنت بزرگ ملی لقب گیرد. او برابر آلومینیوم اراک شانس حضور در ترکیب را از نیمه دوم بازی به دست آورد و با از دست دادن پنالتی تیمش، هجمه زیادی را از سوی هواداران متوجه خود دید و باید دید در صورت حضور در این بازی و نمایش موفق احتمالی، آن خاطره را پاک خواهد کرد یا خیر.

در نهایت باید دید اوسمار برای این بازی و در غیاب امید عالیشاه چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا از بین سعید صادقی و وحید امیری بازیکنی را به ترکیب اضافه خواهد کرد یا سورپرایز دیگری خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • نگرانی رم: شاید دیبالا به بازی لورکوزن نرسد
  • شعبان جولا: دانشجو باید به تقابل تمدنی وارد شود و به بیانیه دادن اکتفا نکند/ حق وتو آمریکا باید سلب شود
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • رگبار و رعدوبرق تهران را دربرمی‌گیرد / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • انتخاب «در مسیر نسیم» برای حضور در جشنواره‌ فیلم پاناما
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی