Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر نعمتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موضوعات و مضامین اولویت دار شامل انقلاب اسلامی (با تاکید بر نگاه بومی، محلی و مردمی) دفاع مقدس، پایداری و بیداری اسلامی، سبک زندگی ایرانی اسلامی- خانواده (با تاکید  بر کودک و نوجوان و زنان) - فرهنگ و تمدن اسلامی تعیین شده است.

وی اظهار داشت: عدالت، پیشرفت و مضامین اخلاقی، انسانی و ارزشی و وقایع و رویدادهای تاریخی مرتبط با جغرافیا و فرهنگ بومی منطقه از دیگر موضوعات مطرح شده توسط نمایش نویسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول ادامه داد: نمایشنامه های تولیدی باید بر اساس ویژگی های تئاتر مساجد و بنا بر مقتضات اجرا در مسجد و بدون اتکاء به نور، دکور، لباس و آکسسوار حجیم و غیره تولید شده باشند.  

نعمتی افزود: نمایش نامه ها تک جنسیتی و در بخش های مجزا خواهران و برادران لحاظ شده و مدت زمان نیز باید حداقل ۱۵ و حداکثر ۲۵ دقیقه باشد.

رییس حوزه هنری استان زنجان ادامه داد: بر این مبنا، نمایشنامه نویسان استان می توانند آثار تولیدی خود را بر اساس شرایط یاد شده تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۹۹ به حوزه هنری استان زنجان ارائه  کنند.

وی یادآوری کرد: آثار منتخب برای تولید و اجرا پس از کارشناسی مورد حمایت مالی قرار خواهند گرفت و در این ارتباط علاقمندان می توانند از کانال های مختلف  پست الکترونیکی:،  artzanjan.pr@gmail.com ،  شماره  تلفن۳۳۵۶۳۱۵۹ تماس گرفته و یا به نشانی  میدان پانزده خرداد (چهارراه پایین) جنب دبیرستان دخترانه ولی عصر (عج) حوزه هنری استان زنجان مراجعه کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیداری اسلامی خانواده دفاع مقدس فرهنگ و تمدن کارشناسی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان

عزت‌الله طیبی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جشنواره فرهنگی هنری «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالم، گسترش و تعمیق فعالیت‌های پرورشی دانش آموزان در مدرسه است.

وی افزود: در این جشنواره دانش‌آموزان در بسیاری از رشته‌های هنری نظیر آفرینش‌های ادبی و فرهنگی، رسانه و فضای مجازی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، هنرهای دستی و تجسمی بر اساس علاقه‌مندی خود به رقابت می‌پردازند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: این جشنواره در راستای تحقق برنامه فراگیر پرورشی با اهداف تعیین شده در سند تحول بنیادین و رویکردهای تحول آفرین در تربیت هنری، زیبایی شناختی و رویکرد مدرسه محوری برگزار می‌شود.

طیبی‌راد ادامه داد: در این مرحله ضمن دریافت آثار، بررسی و تفکیک آنها توسط دبیرخانه، آثار برای داوری در اختیار اساتید مربوطه قرار می‌گیرد.

وی گفت: پس از داوری، آثار برتر رشته‌های مختلف انفرادی، گروهی و همگانی به دبیرخانه کشوری مستقر در استان اصفهان ارسال می‌شود.

گفتنی است، دبیرخانه استانی فرایند جمع‌آوری آثار چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان (امید فردا) در استان و در کانون فرهنگی تربیتی شهید باهنر آغاز به کار کرده است.

کد خبر 6087428

دیگر خبرها

  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • طی سال گذشته ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد
  • ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد