Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش از آغاز فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا، کنفدراسیون فوتبال اسیا اعلام کرده بود که می‌خواهد از مرحله یک چهارم نهایی به بعد  این رقابت‌ها از سیستم کمک داور ویدئویی یا همان VAR استفاده کند.

در همین راستا به نقل از روزنامه الشرق، ای‌اف‌سی از فدراسیون فوتبال قطر خواسته تا در این راه به این نهاد فوتبالی کمک کند و تجربیات خود را در اختیارش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطر تقریبا اولین کشور آسیایی بود که مجهز به سیستم مذکور شد.

با توجه به جدیت کنفدراسیون فوتبال آسیا و با درنظر گرفتن اینکه نمایندگان ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان، احتمال دارد تا مرحله یک چهارم نهایی بالا بیایند؛ باید دید فدراسیون فوتبال ایران چه راهکاری برای راه‌اندازی این سیستم خواهد داشت.

انتهای فصل قبل بود که قرار شد VAR به فوتبال ایران بیاید اما هیچوقت این اتفاق رخ نداد اما حالا با جدیت AFC، باید دید فدراسیون‌نشینان چه تصمیمی را اتخاذ خواهند کرد. شاید بتوان در تعطیلی به وجود آمده مقدمات اجرایی کردن این طرح را در فوتبال ایران فراهم کرد. رابطه خوب فدراسیون فوتبال ایران و قطر نیز می‌تواند در این مسیر مثمرثمر باشد.

تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهرخودرو نمایندگان ایران در این فصل لیگ قهرمانان آسیا هستند.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس قطر لیگ قهرمانان آسیا استقلال فدراسیون فوتبال ایران کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال سپاهان ای اف سی شهر خودرو مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس قطر لیگ قهرمانان آسیا استقلال فدراسیون فوتبال ایران کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال سپاهان ای اف سی شهر خودرو مشهد باشگاه پرسپولیس قطر لیگ قهرمانان آسیا استقلال فدراسیون فوتبال ایران کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال سپاهان ای اف سی شهر خودرو مشهد فدراسیون فوتبال فوتبال ایران لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران

 به گزارش تابناک، امیر عرب‌براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فرد و مرتضی منصوریان ۷ داوری هستند که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به سمینار داوران بین المللی فوتبال آسیا دعوت شده اند.

این داوران در سال ۲۰۲۳ در لیست داوران بین المللی فوتبال آسیا قرار گرفته‌اند. موعود بنیادی‌فر از این جمع به تازگی دیدار پایانی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا میان ژاپن و ازبکستان را سوت زد.

علیرضا فغانی داور ایرانی به نمایندگی از فوتبال استرالیا در این سمینار حضور پیدا می‌کند که انتظار می‌رود در این سمینار در جمع داوران ایرانی حاضر شود.

علیرضا فغانی یکی از شانس‌های قضاوت در جام جهانی پیش رو است. او بعد از اینکه از لیست داوران بین المللی فوتبال ایران کنار گذاشته شد، در لیست داوران بین المللی فوتبال استرالیا قرار گرفت و در جام ملت‌های دوحه به نمایندگی از فوتبال استرالیا در این بازی‌ها سوت زد. 

در این سمینار ۴ روزه آخرین تغییر و تحولات داوری به گوش داوران بین المللی فوتبال آسیا خواهد رسید. هم چنین قرار است آن‌ها صحنه‌های مهم داوری در جام ملت‌ها و هم چنین بازی‌های بین المللی را مرور کنند.

منبع: خبر ورزشی
 

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال