Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به شرایط موجود فدراسیون ووشو در نظر دارد مرحله پایانی لیگ برتر ووشو را در خردادماه برگزار کند.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ با شیوع بیماری کرونا لیگ برتر ووشو نیز همانند سایر لیگ های ورزشی رشته های مختلف به محاق رفت و نیمه تمام باقی ماند. 

در حالی که قرار بود طبق برنامه قبلی سازمان لیگ برتر ووشو دیدارهای مرحله نیمه نهایی صبح روز 20 اسفندماه بین تیم‌های دانشگاه آزاد و باشگاه مقاومت، پارس جنوبی و پاس ناجا برگزار و همچنین مسابقات رده‌بندی و فینال نیز عصر همان‌روز انجام شود اما به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا این رقابتها تا اطلاع ثانوی لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس، هنوز مجوزی از سوی وزارت ورزش و ستاد مبارزه با کرونا برای برگزاری مسابقات ورزشی ابلاغ نشده و فدراسیون هنوز تصمیمی برای برگزاری این رقابتهای باقی مانده لیگ برتر ووشو ندارد.

لیگ برتر ووشو در بخش مردان از 19 آذرماه با حضور 8 تیم در دو گروه به صورت رفت و برگشت آغاز شد. در گروه نخست تیم‌های دانشگاه‌آزاد بندرعباس، پاس ناجا، هیأت همدان و هیأت البرز حضور داشتند که در نهایت دانشگاه آزاد و پاس ناجا به‌عنوان تیم‌های اول و دوم راهی نیمه‌نهایی شدند. در گروه دوم نیز، پارس جنوبی، باشگاه مقاومت، هیأت اصفهان و هیأت بندر ماهشهر رقابت کردند که پارس جنوبی و باشگاه مقاومت به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

با توجه به شرایط موجود وزارت ورزش ورزش و جوانان تا 31 فروردین ماه برگزاری هرگونه فعالیت ورزشی را ممنوع کرده و بعد از آن نیز در اردیبهشت ماه مبارک رمضان آغاز می شودبا توجه به  از همین رو فدراسیون در نظر دارد مرحله نهایی رقابتهای لیگ برتر ووشو را در خرداد ماه و بعد از پایان ماه مبارک برگزار کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ووشو لیگ برتر کرونا لیگ برتر ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند

نفرات راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند.

طرفداری | مسابقات پنج وزن دوم چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها به شرح زیر است:

۶۰ کیلوگرم: علی احمدی وفا _ سجاد عباسپور 
پویا ناصر پور _ علی نوربخش 

۶۷ کیلوگرم: امید احمدی _ امیرمحمد یارمحمدزهی
حجت رضایی _ آرمین محب ثابت 

۷۷ کیلوگرم: عارف حبیب الهی _ علیرضا عبدولی 
محمدرضا حجامی _ غلامرضا فرخی 

۸۷ کیلوگرم: محمد حسین محمودی _ محمد هادی صیدی 
بهروز هدایت _ ابوالفضل پایدار 

۱۳۰ کیلوگرم: رازمیک کردیان _ سید ابوالفضل میرزاده
امیرحسین کریمی _ محمد سروش رنجبر

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال