Web Analytics Made Easy - Statcounter

رپورتاژ تبلیغی / خدمات اینترنتی، به دلیل عدم نیاز به مراجعه حضوری جهت دریافت خدمات و عدم نیاز به خروج از خانه، جزو بهترین راه حل ها برای مردمی است که نگران سلامتی خود هستند.

فروشگاه های آنلاین که هر دو مدل خدمت و محصول را به ایرانیان عرضه می کنند، باعث شده اند حجم رفت و آمد در شهر، تا میزان قابل توجهی کاهش یابد و این اتفاق تا جایی پیش رفت که حتی فروشگاه های آنلاین بزرگی مانند دیجی کالا نیز، از عهده همه سفارش هایش بر نیامد و این اتفاق چندین بار تکرار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان، خدمات شستشوی لباس، یکی از پرطرفدارترین خدمات آنلاین بود. در مقاله ای که تحت نام خشکشویی تکواش، جوان ترین خشکشویی آنلاین در تهران در یکی از وب سایت های معتبر خبری منتشر شد، خبر رشد یک کسب و کار جوان با خدمات کاملا غیر حضوری در فضای مجازی شنیده شد. این کسب و کار نوپا که مناطق تهران را پوشش می دهد، خدمات لوجستیکی برای دریافت و ارسال لباسها فراهم کرده و با افزایش حجم تقاضا ها، همچنان می تواند پاسخگوی سفارشات تهرانی ها باشد و با شستشوی لباسها، خطر ابتلای به بیماری را کاهش دهد.

البته در این کسب و کارها، پروتکل های بهداشتی بسیاری وضع شده است که از جمله آن، الزاماتی است که خشکشویی های طرف قرارداد تکواش، می بایست به آنها پایبند باشد و این نکته، باعث می شود کمترین میزان انتقال ویروس اتفاق بیفتد. حال آنکه با توجه به شیوع سریع کرونا در جهان، شستشوی لباسهایی که در خانه انجام می شود، به دلیل امکان در بر داشتن این ویروس، ممکن است به مراتب خطرناک تر از ارسال آن به خشکشویی آنلاین باشد.

در فرایند کاری خشکشویی آنلاین تکواش، البسه مورد نظر، از مشتری در محل مشخص شده تحویل گرفته می شود و در زمان معینی که غالباً 24 الی 48 ساعت پس از دریافت است، به آنها تحویل می شود.

خشکشویی هایی که طرف قرارداد خشکشویی آنلاین تکواش هستند، می بایست جواز خشکشویی رتبه بالایی داشته باشند که این موضوع، می تواند موید کیفیت بالای شستشو و البته تجربه بسیار خوب افراد حاضر در خشکشویی باشد.

پرسنل فروشگاه های خدمات و محصول آنلاین، مبارزان خط مقدم با ویروس کرونا

در خانه بمانیم، پر واضح است که زمانی که می توان از خدمات اینترنتی مانند خشکشویی اینترنتی برای انجام امور روزانه استفاده کرد، هرگونه خروج غیر منطقی از خانه، می تواند به گسترش این بیماری دامن بزند.

 این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: خشکشویی آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌

ایسنا/زنجان مدیر امور اجتماعی اداره‎‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تاسیس خانه‌های بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی در سال گذشته به ۱۴۵ واحد رسید که نسبت به سال پیش از آن رشد ۷ درصدی داشت.

سجاد اوجاقلو در گفت‌‍وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه بیش از ۹۵ درصد واحدهای تولیدی واجد شرایط در استان دارای خانه های بهداشت کارگری هستند، اظهار کرد: هم اکنون تعداد کمی از واحدهای تولیدی که مشمول راه‌اندازی خانه بهداشت هستند در استان باقی مانده است که تاسیس خانه بهداشت در آنها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به بهره‌مندی ۲۳ هزار و ۵۰۰ کارگر از خدمات خانه‌های بهداشت، ادامه داد: ارائه خدمات رفاهی و استراحتگاهی برای کارگران در شهرهای سیاحی و زیارتی جزو برنامه‌ها قرار دارد، چرا که ارائه خدمات رفاهی جزو نکات مورد تاکید است و در این راستا در سال گذشته به ۲۳۲۰ کارگر و خانواده‌هایشان خدمات ارائه شده است.
 
اوجاقلو با اشاره به ارائه خدمات ورزشی به کارگران نیز خاطرنشان کرد: تعداد خانه‌های فرهنگ کار افزایش داده شده است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشند. داشتن جامعه کارگری با نشاط و پویا بهره‌وری را افزایش می‌دهد و این نکته باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را این استان دارد | بیشترین گزیدگی ها مربوط به کدام حیوان است؟
  • کدام‌ سرطان‌ها با سیگار کشیدن سراغ ما می آیند
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • بهترین بروکر برای ایرانی ها کدام است؟
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند