Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان هرمزگان در بازدید از امکانات بیمارستانی، کلینیکی و نقاهتگاه های تجهیز شده در منطقه آزاد قشم، هماهنگی منطقه آزاد قشم با شبکه بهداشت و درمان شهرستان را عامل موفقیت قشم در کنترل شیوع بیماری کووید 19 و نداشتن هیچ آمار فوتی دانست.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، در بازدید حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، دکتر حسین فرشیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان هرمزگان به همراه جمعی از معاونان و مدیران سازمانی و شبکه بهداشت شهرستان از کلینیک خلیج فارس و نقاهتگاه های شهر قشم، از تلاش های کادر بهداشت و درمان شهرستان و اقدامات منطقه آزاد قشم قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان هرمزگان با حضور در مرکز نقاهتگاهی قشم بیان داشت: تمهیدات و آینده نگری سازمان منطقه آزاد قشم از ابتدای آغاز بحران بیماری کروناویروس و آمادگی کادر بهداشت و درمان شهرستان قشم عاملی جهت مدیریت بهینه و جلوگیری از شیوه بیماری بوده به گونه ای که تاکنون 28 بیمار و بدون هیچ فوتی در جزیره گزارش شده است.

وی افزود: اقدام به موقع سازمان منطقه آزاد قشم برای تجهیز و تهیه اقلام ضدعفونی و بهداشتی،  افزایش تعداد تخت های بیمارستانی به منظور تامین فضای درمانی برای بیماران احتمالی و پیش بینی نقاهتگاه برای بیماران در حال بهبود، در سطح کشور و جهان، اقدامی بی مانند است.

به گفته فرشیدی، اختصاص دو بخش هتلینگ جزیره با رعایت استانداردهای جهانی نه تنها وجه انسانی و بهداشتی را کاملا رعایت کرده، توانسته درراستای عمل به مسوولیت های اجتماعی این سازمان به گونه ای بسیار عالی عمل کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان هرمزگان با اشاره به فضای آرام حاکم بر جزیره و مدیریت خوب شرایط اورژانس بیماری کووید 19 در قشم گفت: شرایط حاکم بر قشم برای مسوولان بهداشت استان دلگرم کننده بوده و امکان خروج جزیره قشم از حالت قرنطینه و آغاز به کار برخی از فعالیت های اقتصادی را زودتر از جاهای دیگر کشور مهیا می سازد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منطقه آزاد قشم سازمان منطقه آزاد قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رضا طحانی شامگاه پنجشنبه در اولین جشنواره تجلیل از خیرین حوزه بهداشت و درمان و چهارمین مجمع سلامت شهرستان خوروبیابانک اظهار کرد: خیران، پیشگامان اصلی در رفع نیازهای بهداشت و درمان و ارتقای سرانه‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان محسوب می‌شوند.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک با قدردانی از خیران سلامت، ادامه داد: بدون تردید نیک اندیشی و خدمات صادقانه خیران در رفع نیازهای بهداشت و درمان شهرستان علاوه بر رضای الهی و تأثیرات فراوان، موجب اعتلای معنوی و ارتقای روح همبستگی و سرمایه اجتماعی خواهد شد.

در ادامه امیر حسین محبی نیز گفت: بسیاری از طرح‌های حوزه سلامت شهرستان با مشارکت خوب دولت و کمک خیران پیشرفت فیزیکی قابل توجهی دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خوروبیابانک افزود: استفاده از ظرفیت مجمع خیرین سلامت و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه سلامت بسیار مهم است و این مجموعه‌ها ظرفیت بالقوه‌ای برای شهرستان هستند.

کد خبر 6088884

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود