Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- جان آرنه ریسه و دخترش پس از تجربه یک سانحه رانندگی، هم اکنون در بیمارستانی در نروژ حضور دارند. 

به گزارش ایندیپندنت، ظاهرا مدافع پیشین لیورپول که هم اکنون 39 ساله است، در نیمه‌های شب در حال برگرداندن دختر 19 ساله‌اش آریانا به خانه بود که برای جلوگیری از برخورد به چیزی در جاده، مجبور به تغییر مسیر ناگهانی شد که در نتیجه خودروی او تعادلش را از دست داد و به گارد ریل کنار جاده برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو سرنشین خودرو به بیمارستان منتقل شدند ولی گفته می‌شود آسیب جدی به آن‌ها وارد نشده و این بیشتر یک اقدام احتیاطی بوده است. مدیر برنامه ریسه ضمن تایید این خبر گفت هم ریسه و هم دخترش هنگام مراجعه به بیمارستان هوشیار بودند. به گفته او انتظار می‌رود آن‌ها در صبح چهارشنبه از بیمارستان مرخص شوند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در گتوند خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

عارف شرهانی یکشنبه شب بیان کرد: این حادثه در ساعت ۱۳:۴۸ روز یکشنبه در جاده سه راهی گتوند رخ داد که در پی آن یک مرد ۲۶ ساله جان خود را از دست داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس خوزستان، وی افزود: مصدومان این حادثه که چهار مرد و یک کودک سه ساله بودند توسط سه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان کارون گتوند انتقال داده شدند.

در حال حاضر ۱۵۶ دستگاه آمبولانس و ۱۳۰ پایگاه شهری و جاده‌ای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خوزستان فعال است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انحراف پراید در آزادراه خلیج فارس با ۲ فوتی و ۴ مصدوم
  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت