Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@16:04:22 GMT

پلمپ 3 واحد متخلف صنفی در رشتخوار

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۷۰۶۴

پلمپ 3 واحد متخلف صنفی در رشتخوار

اسماعیلی ثانی گفت: 3 واحد صنفی متخلف در رشتخوار پلمپ شد و کار نظارت بر تعطیلی و زمانبندی خدمات‌دهی واحدهای صنفی در رشتخوار، با اجرای گشت‌های مشترک به صورت روزانه کنترل می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اسماعیلی ثانی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت رشتخوار صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ در رابطه با اجرای طرح زمانبندی و تعطیلی صنوف در رشتخوار در راستای مدیریت و کنترل هرچه بهتر بیماری کرونا ویروس، گفت: در جهت هرچه بهتر اجرا شدن زمانبندی و تعطیلی صنوف غیر ضرور در رشتخوار هر روزه گشت مشترک کارشناسان این نهاد به همراه اماکن عمومی نیروی انتظامی، اتاق اصناف و کارشناسان شبکه بهداشت در جهت خلوت کردن سطح شهر (بازار) و کاهش تردد شهروندان طبق مصوبات ستاد پیشگیری از کرونای رشتخوار انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: در همین رابطه نسبت به تعطیلی و زمانبندی خدمات دهی واحدهای صنفی در سطح شهرستان اقدامات لازم انجام شده و در جهت رعایت اجرای این مصوبات گشت های مشترک به صورت روزانه تا اطلاع ثانوی  انجام می شود.

اسماعیلی همچنین از برخورد جدی با متخلفان در راستای اجرای این طرح خبر داد و گفت: تعداد 3 واحد متخلف نیز در رابطه با عدم اجرای مصوبات و رعایت نکردن نکات مصوب شده در ستاد پیشگیری از کرونای رشتخوار طی چند روز اخیر پلمب شده است.

رئیس صنعت معدن و تجارت رشتخوار در ادامه در رابطه با فعالبت واحد های تولیدی ماسک در سطح این شهرستان، نیز گفت: با توجه به نیاز مبرم شهرستان در بحث ماسک در جهت تولید این کالای ضروری در شرایط کنونی تا اطلاع ثانوی نیازی به انجام بروکراسی اداری در این رابطه نخواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۷۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: ۳ میلیون و ۷۳۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از ابتدای سال جاری در آب های این استان کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار بهادر اسماعیلی اظهار داشت: مرزبانان هرمزگان در نوار مرزی و پایگاه‌های دریابانی از ابتدای امسال، با اشراف کامل اطلاعاتی بر محورهای مواصلاتی و اجرای طرح های عملیاتی، 237 فروند شناور غیرمجاز و متخلف حامل گازوئیل قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی میزان کشفیات سوخت و توقیف شناورهای متخلف امسال را نسبت به زمان مشابه در سال قبل به ترتیب با افزایش 100 و 56 درصد اعلام کرد.

 فرمانده مرزبانی هرمزگان ادامه داد: در این مدت با تلاش مرزبانان پایگاه‌های دریابانی مستقر در نوار مرزی مقدار سه میلیون و 738 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل کشف شد.

فرمانده مرزبانی هرمزگان در پایان گفت: مرزبانان غیور استان با اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدیده شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع ، قانونی و بدون اغماض برخورد می‌کنند.

انتهای/864/

دیگر خبرها

  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان
  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد