Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

ساعت کار بانک‌ها و موسسات اعتباری در مدت زمانی ۲۳ تا ۳۰ فروردین برای ارائه خدمات به مشتریان بانکی ۸ تا ۱۴ و برای روزهای پنج‌شنبه ۸ تا ۱۲:۳۰ تعیین شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی برای خدمات‌رسانی به مشتریان به منظور کاهش خطرات ناشی از اپیدمی ویروس کرونا و دورسازی آن از مراجعان بانکی و کارکنان ساعات کاری خود را متناسب با زمان کار دستگاه‌های اجرایی کشور از تاریخ ۲۳ فروردین تا ۳۰ فروردین اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، ساعت شروع کار برای کارمندان اداری بانک‌ها و موسسات در ایام هفته ساعت ۷:۳۰ آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۴:۳۰ به پایان خواهد رسید و برای روزهای پنج‌شنبه ساعت پایان کار ۱۳ اعلام شده است.

همچنین ساعت شروع کار در ایام هفته برای مشتریان بانکی ۸ صبح الی ۱۴ و در روزهای پنج‌شنبه ۸ صبح الی ۱۲:۳۰ تعیین شده است.

براساس این بخشنامه، برای تسریع بیشتر در انجام امور مراجعان بانکی از این پس کلیه ادارات و شعب بانکی با حضور نوبتی دو سوم از کارکنان خود فعالیت خواهند داشت و یک سوم از آن‌ها در درجه اول از طریق دورکاری و در مرتبه دوم با استفاده از مرخصی نوبتی فعالیت خواهند کرد.

البته کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی همچنان تأکید دارد که مشتریان بانکی به منظور حفظ سلامت خود و پرسنل بانک،‌ حتی‌الامکان از خدمات الکترونیکی استفاده کرده و مراجعات حضوری خود را کاهش دهند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ساعت کار بانک ها بانک ها و موسسات اعتباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟


طبق اعلام بانک مرکزی، سقف تراکنش بانکی روزانه بسته به نوع انجام عملیات تراکنش از پنج تا ۴۰۰ میلیون تومان متغیر است. همچنین سقف خرید روزانه از طریق دستگاه خودپرداز از ۵۰ میلیون برای هر کارت تا ۲۰۰ میلیون تومان برای تمام کارت‌های هر فرد متغیر است.

به گزارش صدای ایران از ایسنا، بر اساس اعلام بانک مرکزی، سقف انتقال وجه روزانه کارت به کارت در خودپردازها، موبایل بانک و اینترنت بانک، ۱۰ میلیون تومان و در نرم‌افزار‌های پرداخت به پنج میلیون تومان می‌رسد.

همچنین، سقف خرید روزانه از طریق درستگاه‌های کارتخوان با یک کارت ۵۰ میلیون تومان و با تمام کارت‌های هر فرد تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان مجاز است.

علاوه بر این، سقف انجام تراکنش و عملیات انتقال وجه از طریق ساتنا و پایا به صورت غیر حضوری ۲۰۰ میلیون تومان و به صورت حضوری در شعب بانکی ۴۰۰ میلیون تومان است. همچنین، سقف مبلغ انتقال ساتنا در شعب بانکی با ارائه مستندات، بدون محدودیت است.

گفتنی است؛ حداکثر برداشت وجه در خودپرداز‌ها برای هر کارت بانکی مانند گذشته ۲۰۰ هزار تومان است.


دیگر خبرها

  • بزرگترین شبکه پشتیبانی از سیستم‌های اتوماسیون شبکه بانکی کشور در «فرادیس البرز»
  • اعطای تسهیلات ۳۵ میلیارد ریالی به دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک رفاه کارگران
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان برای اولین بار در کشور
  • رشد ۲۸.۲ درصدی تسهیلات بانکی در ۱۴۰۲/ رقم رشد نقدینگی ۲۴.۳ درصد در پایان سال ۱۴۰۲
  • اجرای طرح "پذیرنده‌شو" این بانک آغاز شد/ اعطای تسهیلات 35 میلیارد ریالی به دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک رفاه کارگران
  • تسهیلات ۳۵ میلیارد ریالی بانک رفاه به دارندگان کارتخوان
  • آخرین وضعیت متقاضیان تسهیلات مسکن در این بانک مشخص شد
  • هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
  • سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟