Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه درخصوص آغاز به کار مشاغل کم‌ریسک، گفت: تمامی واحدهای صنفی برای اجازه فعالیت به سایت وزارت بهداشت مراجعه و با دادن تعهد، کد فعالیت دریافت کنند.

احسان باقرخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند، در خصوص شناسایی مشاغل پرریسک از کم‌ریسک، اظهار داشت: براساس تصمیم جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا از 23 فروردین‌ماه براساس طرح فاصله‌گذاری هوشمند که دنباله طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است، مشاغل کم‌ریسک به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اجازه فعالیت دارند و مشاغل پرریسک همچنان تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تمامی صنوف ملزم هستند با مراجعه به سایت وزارت بهداشت ثبت‌نام کنند، در این سایت تعهدی در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی از صاحبان کارگاه‌ها و صنوف مختلف گرفته می‌شود، پس از انجام این کارها کد مجوز فعالیت برای آن‌ها صادر می‌شود و واحدصنفی مربوطه برای فعالیت مکلف است این کد را در معرض دید شهروندن قرار دهد مبنی بر اینکه یک واحد صنفی مجاز و غیر پرریسک است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه درباره لیست مشاغل پرریسک، گفت: در این سایت به مشاغلی که پرریسک هستند اجازه فعالیت داده نمی‌شود.

وی گفت: تعطیلی پایه همچون تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها، ورزشگاه‌ها و مشاغل پرریسک همچنان ادامه دارد به دنبال آن ممنوعیت تردد و اصل در خانه ماندن نیز تا اطلاع ثانویه برقرار است این بازگشایی به معنای این نیست که خطری در راستای شیوع کرونا دیگر وجود ندارد.

باقرخانی در پایان از همکاری اصناف استان که در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا همکاری داشته و به صورت خودجوش کار و کاسبی خود را از اسفندماه تعطیل کرده، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه تجارت خارجی تجارت وزارت بهداشت باقرخانی فارس مشاغل پرریسک کم ریسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۷۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک سامانه فروش بلیت این دیدار از ساعاتی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه آلومینیوم اراک دریافت کنند. ‌

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و آلومینیوم اراک

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 747362

دیگر خبرها

  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد
  • فعالیت ۸ سایت تبدیل بقایای کشاورزی به خوراک دام در کشور
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • گردنه تته بعد از ۵ ماه بازگشایی شد + عکس
  • بازگشایی گردنه تته بعد از پنج ماه