Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق گزارش رسانه‌ها در آلمان، تلفات ویروس کرونا در این کشور از دو هزار نفر فراتر رفته و شمار مبتلایان به مرز ۱۱۰ هزار تن رسیده است. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، داده‌های اطلاعاتی حدود ۴۰۰ نهاد محلی در سراسر آلمان نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۷ مورد جدید فوت و ۴۲۸۴ ابتلای جدید در این کشور به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خبرگزاری آناتولی گزارش داد، تحلیل داده‌های شرکت «ریسک لِیر» و بنیاد فناوری کارلروهه حاکی از آن است که تا به امروز چهارشنبه شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آلمان به ۱۰۷۶۵۹ نفر و تعداد جان باختگان به ۲۰۱۷ تن افزایش یافته است.

داده‌های این دو نهاد برگرفته از اطلاعات حدود ۴۰۰ نهاد محلی در سراسر آلمان است. طبق این اطلاعات ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۷ نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند و ۴۲۸۳ مورد جدید ابتلا در آلمان ثبت شده است.

طبق گزارش رسانه‌های آلمانی، تاکنون بیش از ۳۳ هزار نفر از مبتلایان به کرونا در این کشور درمان شده و به خانه برگشته‌اند.

آمار‌های جهانی نشان می‌دهد که از منظر میزان ابتلا به ویروس کرونا، آلمان در رده پنجم جهان قرار دارد. آمریکا، اسپانیا، ایتالیا و فرانسه در صدر لیست شمار مبتلایان جهان هستند.

دولت آلمان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا به اتخاذ قوانین سخت گیرانه از قبیل قرنطینه دست زده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شمار ابتلا به کرونا در آلمان کرونا در آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان

  ایوب کرد مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران گفت: پس از بارندگی‌های اخیر یکی از برنامه‌های کاهش ابتلا و همچنین کنترل پشه آنوفل و آئدس (ناقلین بیماری‌های مالاریا و تب دانگ) انجام عملیات سم پاشی منازل در مناطق دارای تبادل جمعیتی بالا با سایر مناطق آلوده و بالا بودن تعداد زیستگاه لاروی پشه است.

وی افزود: در شهرستان سیب و سوران عملیات سم پاشی توسط ۳ تیم در مناطق پرخطر تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برنامه ریزی و اجرا شده است.

  کرد گفت: همچنین در کنار این عملیات زیستگاه لاروی هر روستا بررسی و در صورت مشاهده لارو عملیات لاروکشی انجام می‌پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا