Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@21:11:49 GMT

مشاور اجرایی سرپرست فدراسیون دوومیدانی منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۷۹۶۶

مشاور اجرایی سرپرست فدراسیون دوومیدانی منصوب شد

طی حکمی از سوی مهدی مبینی مشاور اجرایی سرپرست فدراسیون دوومیدانی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی، مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دوومیدانی طی حکمی سیدعسکر میرطالبی را به عنوان مشاور اجرایی خود منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

" نظر به تعهد، سوابق و تجربیانت ارزنده جنابعالی در ورزش کشور به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور اجرایی اینجانب منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با استعانت از حق تعالی، با برنامه ریزی مناسب و بهره مندی از ظرفیت‌های موجود در راستای اهداف عالیه این فدراسیون موفق و مؤید باشید."

از سوابق مهم اجرایی سید عسکر میرطالبی می توان به معاون ورزش همگانی، معاون فنی ورزشی اداره تربیت بدنی و سرپرست اداره تربیت بدنی شهرستان شمیرانات، مشاور عالی فدراسیون های تنیس، ورزش های رزمی، تیراندازی، گلف، موتورسواری و اتومبیلرانی، بازرس فدراسیون دوچرخه سواری، از معاونین مدیرکل و رییس گروه مجامع فدراسیون‌های ورزشی دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: دوومیدانی فدراسیون حکم وزارت ورزش مشاور اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها جهت اعمال رویه‌های قانونی متقن، به زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسؤول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آئین نامه‌های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6096589

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • نخستین آیین‌نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش تصویب شد
  • نخستین آیین نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش پس از ۱۲ سال تصویب شد
  • پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال
  • فرزند اسطوره استقلال، سرپرست جدید آبی‌ها
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» + جزئیات