Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- آخرین اعلام دولت از این حکایت دارد که وام یک میلیونی که قرار است به ۲۳ میلیون خانوار یارانه‌بگیر اختصاص پیدا کند همراه با یارانه اریبهشت واریز خواهد شد.  بعد از اعلام رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر پیش‌بینی منابع برای پرداخت اعتبار یک میلیونی به ۲۳ میلیون خانوار یارانه‌بگیر، اکنون با اعلام زمان پرداخت و نحوه آن از سوی دیگر مسئولان دولتی همراه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است که با توجه به آسیب‌پذیر بخشی از اقشار جامعه در جریان شیوع ویروس کرونا، در روزهای اخیر اعلام شد که با پیشنهاد بانک مرکزی تسهیلات یک میلیون تومانی از محل منابع بانک ها برای مجموع یارانه بگیران در نظر گرفته شده است که با سود ۱۲ درصد خواهد بود.
تازه ترین اعلام  نوبخت - رئیس سازمان برنامه و بودجه - نیز از این حکایت دارد که تمامی ۲۳ میلیون خانوار یارانه بگیر می‌توانند در سایتی درخواست خود را برای دریافت این تسهیلات ثبت کنند تا برای آنها پرداخت شود.
البته نوبخت توضیحی در مورد اینکه چه سایت و سامانه ای برای ثبت درخواست در نظر گرفته شده، ارائه نکرده و هنوز مشخص نیست که در کدام سامانه و از چه زمانی این امکان وجود دارد.
از سوی دیگر رئیس جمهور اعلام کرده است  که «وام یک میلیونی همراه با یارانه اردیبهشت ماه پرداخت می شود»، این در حالی است که یارانه‌ها در بیستم در هرماه واریز می شود و بر این اساس تسهیلات مورد نظر در ۲۰ اردیبهشت پرداخت خواهد شد.
جزئیات دیگر وام یک میلیونی از این قرار است که نیازی به مراجعه به بانک نداشته و به حساب یارانه واریز می شود، در عین حال که بعد از چهار ماه تنفس از پرداخت، کسر اقساط از یارانه و کمک معیشتی که هر ماه به حساب یارانه بگیر واریز می شود، آغاز خواهد شد.
همچنین سود تسهیلات یک میلیون تومانی خانوارهای یارانه‌بگیر ۱۲ درصد است که باید کامل از سمت دریافت‌کننده پرداخت شود.   ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وام یک میلیونی یارانه بگیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین کارکرده ۷۰۰ میلیونی شد + جدول قیمت

‏⁧ به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از اقتصاد آنلاین با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای شاهین به دست خواهید آورد.

قیمت روز انواع خودرو شاهین
برند مدل کارکرد قیمت (تومان)
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ ۱۴,۰۰۰ ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ ۱۵,۰۰۰ ۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۱ ۴۹,۰۰۰ ۶۴۷,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۰ ۳۴,۶۰۰ ۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۳ صفر ۸۶۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۲ صفر ۸۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۲ ۲,۷۰۰ ۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۱ ۲۵,۰۰۰ ۶۸۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۰ ۱۸,۰۰۰ ۶۱۰,۰۰۰,۰۰۰

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903311

دیگر خبرها

  • شاهین کارکرده ۷۰۰ میلیونی شد + جدول قیمت
  • هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • اعلام آخرین مهلت استفاده از کالابرگ الکترونیکی
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳؛ تمدید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک؟
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت 1403 / طرح فجرانه کالابرگ تمدید می شود ؟
  • جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود/ هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ مثقال در کانال ۱۴ میلیونی بسته شد
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد
  • پزشکان زیرمیزی بگیر کمتر از ۵ درصد هستند