Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضدعفونی منازل و معابر محله دولت خواه تهران به همت گروه جهادی احیاءالقلوب و با تجهیزات اهدایی سام سرویس انجام شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ ضدعفونی منازل و معاب محله دولت خواه تهران به همت گروه جهادی احیاءالقلوب و با تجهیزات اهدایی سام سرویس انجام شد. 

این گروه جهادی با ظرفیت 40 نفر روزانه مناطق کم‌برخوردار را ضدعفونی و بسته‌های بهداشتی در میان خانوارها توزیع می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گروه جهادی احیاءالقلوب در سال 89 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه‌های بهداشتی و پزشکی در مناطق محروم مشغول خدمات‌دهی هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا سام سرویس گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: بسیج سازندگی درخصوص مسکن محرومین نیز پای کار بوده است و گروه‌های جهادی در سطح استان خانه‌های محرومین را شناسایی کرده و آنچه در توان داشتند برای اتمام مسکن محرومین به کار گرفته و می گیرند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سرهنگ حسین عجمی در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج سازندگی ضمن تبریک این هفته به اصحاب رسانه و عموم جهادگران استان اصفهان با بیان اینکه جهاد سازندگی در زمان امام (ره) تشکیل و با دستور رهبر معظم انقلاب در سال 1379 بسیج سازندگی تشکیل شد، اظهار داشت: اکنون گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلفی وارد فعالیت شدند و اقدامات زیادی را برای کمک به مردم و نظام انجام داده و می‌دهند.

وی با بیان اینکه محور فعالیت بسیج سازندگی در چهار قالب خدمت‌رسانی، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و حرکت جهادی است، گفت: فعالیت گروه‌های جهادی در دوره شیوع کرونا برای ضدعفونی اماکن و فضاهای عمومی و تولید ماسک مورد تحسین آحاد مردم قرار گرفت.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان ادامه داد: در زمان اپیدمی کرونا همگان شاهد بودیم با وجود اینکه اکثر کشورها درگیر مشکل ماسک بودند، با فعالیت گروه‌های جهادی و مردمی، و ایجاد کارگاه های کوچک و بزرگ تولید ماسک در اقسا نقاط کشور ما مشکلی در این زمینه نداشتیم.

 وی درباره موضوع کمک های مومنانه نیز تصریح کرد: در دوران شیوع کرونا، این موضوع به فرمان مقام معظم رهبری با محوریت بسیج مطرح شد که با استفاده از ظرفیت مردمی، سه میلیون بسته معیشتی به نیازمندان اهدا شد و در هفته بسیج سازندگی نیز بیش از 3 هزار جهیزیه با کمک مردم بین نوعروسان نیازمند در دستور کار است.

عجمی درباره آزادسازی زندانیان نیز خاطرنشان کرد: با مشارکت و کمک سازمان زندان‌ها در این موضوع نیز بسیج سازندگی اقدامات موثری انجام داده است و موفق شده ایم با آزادی 70 زندانی موجبات خوشحالی خانواده های زیادی را فراهم کنیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان  درباره ورود بسیج سازندگی به موضوع محرومیت‌زدایی، آب، تصریح کرد: قرارگاهی تحت عنوان امام حسن مجتبی(ع) در بسیج سازندگی تشکیل و در کشور مشغول به فعالیت است و در اصفهان نیز به سه شهرستان سمیرم، نایین و فریدونشهر که درگیر مسئله آب هستند وارد شدیم و به لطف خدا در هر سه شهرستان آب را تصفیه کرده و به دست مردم می‌رسانیم.

وی با بیان اینکه در بسیج سازندگی در غالب طرح شهید عجمیان، 550 مدرسه در سطح استان اصفهان با محوریت گروه‌های جهادی فعالیت‌های عمرانی مهمی انجام گرفته است، گفت: بسیج سازندگی در بحث مسکن محرومین نیز پای کار بوده است و گروه‌های جهادی در سطح استان خانه‌های محرومین را شناسایی کرده و آن چه در توان داشتند برای اتمام مسکن محرومین به کار گرفته و می گیرند.

عجمی با اشاره به شعار های سال انتخابی از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: سال‌هاست محور شعارها موضوع اقتصاد است و امسال نیز سال جهش تولید با مشارکت مردم نامیده شده است و ما به عنوان بسیج سازندگی وظیفه داریم تلاش کنیم منویات رهبر معظم انقلاب بر روی زمین نماند و وظیفه ما این است که در این‌ رابطه مطالبه ‌گری کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در راستای هدف خدمت‌ رسانی و محرومیت‌ زدایی بسیج، 1649 صندوق قرض‌الحسنه مردم‌محور و اشتغال‌ زا تشکیل شده است و این صندوق ها جهت رفاه حال مردم 52 تعاونی ایجاد کرده اند و بالغ بر بیش از 190 میلیارد وام از دی‌ماه 1402 تا امروز پرداخت شده و بیش از 130 میلیارد وام برای شرکت‌های دانش‌بنیان در مرحله معرفی برای پرداخت است و امیدواریم بانک‌ها هم ما را در این عرصه یاری کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان درباره طرح جهاد روشنایی نیز تصریح کرد: با راه‌اندازی 1100 پنل‌های خورشیدی، 505 مگابایت به ظرفیت برق استان اضافه شد و این پنل ها روز به روز درحال افزایش است.

وی با بیان اینکه دو مزرعه 300 کیلوواتی در آران و بیدگل راه‌اندازی شده است و موضوع تبدیل‌شدن به قطب صنایع تبدیلی از موضوعات در حال پیگیری است و وام‌هایی برای صنایع تبدیل در نظر گرفتیم، گفت: دو هزار و 400 گروه جهادی ثبت سامانه شده در استان اصفهان داریم که در 10 استان مشغول به فعالیت هستند.

عجمی در پایان درباره برنامه های هفته بسیج سازندگی خاطر نشان کرد: افتتاح نیروگاه خورشیدی، افتتاح مزرعه اقتصاد مقاومتی، افتتاح طرح‌های کارفرمایی، افتتاح استخر ذخیره آب و اعزام 100 گروه جهادی به مناطق هدف از برنامه‌های شاخص هفته بسیج سازندگی است.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • ساماندهی ۵۲۰۰ گروه جهادی در فارس
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای افراد قطع عضو
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای کربنی
  • نقش کلیدی لوازم پزشکی در بهبود سلامت بیماران
  • تسلیحات اهدایی ناتو به اوکراین، سر از نمایشگاه مسکو درآورد+ عکس
  • رفع مشکلات ثبتی ۳۰ ساله به همت ۲۰ گروه جهادی در استان یزد
  • کشف تکنیکی جدید برای تغییر گروه خونی اهدایی
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • باکتری روده گروه‌های خونی را حذف می‌کند/ تولید خون اهدایی جهانی