Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: ۵ هزار عدد محلول ضد عفونی کننده به مناسبت نیمه شعبان از طریق سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به دانشگاه علوم پزشکی استان جهت استفاده کادر درمانی اهداء شد. ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد سرهنگ دوم عبدالوحید ملک آرا ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان لرستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج در صف مقدم مبارزه با این ویروس همگام با دانشگاه علوم پزشکی  قرار گرفتند و همچنین تعداد زیادی از بسیجیان به صورت داوطلبانه  شبانه روز اقدام به گند زدایی خیابان‌ها، اماکن عمومی، مراکز و ادارات دولتی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:اعزام تیم‌های پزشکی و تخصصی به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی، ساماندهی خیران و همچنین  تهیه تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌ها، ماسک و دستکش از مهمترین اقدامات بسیج جامعه پزشکی در استان لرستان است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی لرستان عنوان کرد: امروز به مناسبت نیمه شعبان پنج هزار عدد محلول ضد عفونی کننده از طریق سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به دانشگاه علوم پزشکی استان جهت استفاده کادر درمانی بیمارستان‌ها  که برای مبارزه با کرونا پیش قدم هستند اهداء شد.  

وی بیان کرد:خوشبختانه با همدلی که بین بسیج، سپاه، سایر ارگان‌ها و دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد ویروس منحوس کرونا را شکست خواهیم داد، از کلیه خیران نیز تقاضا داریم در راستای تهیه تجهیزات بیمارستانی و وسایل مورد نیاز حفاظت فردی کادر درمان پای کار بیایند.

حضور ائمه جمعه لرستان در عرصه مبارزه با کرونا / فوتی‌ها بر اساس موازین شرعی تدفین می‌شوند‌سپاه از 40 نقطه لرستان رفع آلودگی می‌کند / اتمام طرح غربالگری با حضور 558 تیم بسیجیلزوم ساماندهی توزیع اقلام بهداشتی در لرستان؛ مسئولان گروه‌های جهادی را حمایت کنند

انتهای پیام/645/ش

R41450/P1377/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد: هیچیک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند.

با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پلمب انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضائی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093902

دیگر خبرها

  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • عملیات مبارزه با آفات در ۷۰ هکتار از جنگل‌های کامیاران
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد