Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@02:18:05 GMT

ساعت کار جدید بانک‌ها اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۸۳۸۹

ساعت کار جدید بانک‌ها اعلام شد

خبرگزاری تسنیم: بانک‌ها و موسسات اعتباری برای خدمات‌رسانی به مشتریان به منظور کاهش خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا و دورسازی آن از مراجعان بانکی و کارکنان ساعات کاری خود را متناسب با زمان کار دستگاه‌های اجرایی کشور از تاریخ ۲۳ فروردین تا ۳۰ فروردین اعلام کرده‌اند.

براساس اعلام شورای هماهنگی بانک ها، بانک‌های دولتی و نیمه دولتی از تاریخ ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ با دو سوم پرسنل به صورت شیفت‌بندی، چرخشی و دورکاری از شنبه تا چهارشنبه برای کارکنان از ساعت ۷:۰۰ تا ۱۴:۰۰ و برای مشتریان از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۰۰ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در روز‌های پنجشنبه نیز برای کارکنان از ساعت ۷:۰۰ تا ۱۳:۰۰ و برای مشتریان از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ تعیین شده است.

همچنین کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی نیز در نامه‌ای از ساعت کار بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی از تاریخ ۲۳ فروردین تا ۳۰ فروردین ۹۹ خبر داد که براین اساس، در طول ایام هفته ساعت کار کارکنان از ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ و برای مشتریان از ۸:۰۰ تا ۱۴:۰۰ خواهد بود و در روز‌های پنجشنبه ۷:۳۰ تا ۱۴:۰۰ برای کارکنان برای مشتریان ۸:۰۰ تا ۱۲:۳۰ اعلام شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: ساعت کار بانک ها موسسات اعتباری برای مشتریان ساعت ۷ بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور

دو تیم استقلال و تراکتور از سری رقابت‌های هفته ۲۵ لیگ برتر ایران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در تبریز به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ساعت ۱۷ به وقت ایران برگزار خواهد شد. بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال پایان یافت.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/ مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی