Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شهردار قم گفت: باید در پایان برنامه ۱۴۰۰ به ۲۵ مترمربع به ازای هر ۱۰۰۰ نفر در زیرساخت‌های فرهنگی برسیم که در این زمینه به عدد ۲۱.۷ مترمربع دست‌یافتیم. ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

محسن رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به لزوم تحقق برنامه‌ها بر اساس سند چشم‌انداز شهرداری اظهار داشت: در سال 98 برآوردها نشان‌دهنده این بوده که بر اساس شاخص‌های موجود، 68 درصد از برنامه‌های برش سالیانه 1400 شهرداری قم در سال 98 تحقق‌یافته است که این چشم‌انداز توسط خروجی‌هایی که برای مردم ملموس بوده اندازه‌گیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سرانه‌های فرهنگی در شهر قم را موردتوجه قرار داد و افزود: سرانه زیرساخت‌های فرهنگی هنری به ازای هر 1000 نفر یکی از شاخص‌هاست که باید در پایان برنامه 1400 به 25 مترمربع به ازای هر 1000 نفر برسیم که در این زمینه در پایان سال 98 به عدد 21.7 مترمربع دست‌یافتیم.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: در این راستا شهرداری قم برنامه‌هایی چون گسترش سالن‌های ورزشی و فرهنگی را در دست اقدام دارد که دو پروژه در سال 98 به بهره‌برداری رسیده است و شش پروژه در مناطق مختلف قم و یک پروژه ویژه در منطقه سه در سال 99 به بهره‌برداری می‌رسد.

چرا بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) قم در زمان مقرر به بهره‌برداری نرسید؟105 میلیارد تومان از بودجه سال 99 به ساماندهی پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر قم اختصاص یافتمسدودسازی بوستان‌ها و پارک‌های قم تا 30 فروردین ادامه دارد

رنجبر ادامه داد: توسعه خواهرخواندگی‌ها یکی از شاخص‌هاست و کمک می‌کند که فرهنگ اصیل و ریشه‌دار قم به سایر جهان برود و دیگر فرهنگ‌های مثبت شهرهای دیگر به سمت ما بیاید، هدف‌گذاری ما ده خواهرخوانده تا پایان سال 1400 است و در حال حاضر به شش شهر خواهرخوانده رسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه سهم بازارهای شهرداری در تأمین کالای شهروندان، یکی دیگر از شاخص‌ها بوده که در چشم‌اندازها اندازه‌گیری می‌شود، اضافه کرد: در این رابطه به عدد 6 دهم درصد رسیده‌ایم که تا پایان شهریورماه 98 اندازه‌گیری شده است و تا پایان سال عدد 7 دهم است که باید تلاش بیشتری کنیم و  این عدد را به یک برسانیم.

انتهای پیام/456/ش

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شاخص ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلانشهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۶۲ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه رباط‌کریم با شاخص ۱۴۴ و قرچک با شاخص ۱۰۷، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۹۶، باغستان شهریار با شاخص ۶۸، پارک رازی با شاخص ۵۷، پاسداران با شاخص ۹۱، پاکدشت با شاخص ۹۴، پردیس با شاخص ۵۸، پونک با شاخص ۶۰، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۶۹، پیشوا با شاخص ۷۳، تهران پارک شکوفه با شاخص ۶۷، چشمه با شاخص ۵۳، دانشگاه تهران با شاخص ۶، دماوند با شاخص ۶۷، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۶۱، سلامت با شاخص ۹۸، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۷۷، در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

همچنین ایستگاه‌های شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۶۴، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۵۵، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۷۵، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۸۱، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۵۴، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۵۶، شهریار با شاخص ۵۷، فرمانداری شهرری با شاخص ۸۶، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۶۵، ملارد با شاخص ۶۸، منطقه ۱۵ با شاخص ۷۴، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۶۷، ورامین با شاخص ۷۱ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۷۱ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

به این ترتیب ایستگاه‌های آتی ساز با شاخص ۳۴، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۳۷، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۴۶، ژئوفیزیک با شاخص ۴۷، سرخه‌حصار با شاخص ۲۹، شهرداری منطقه دو با شاخص ۳۹، علم و صنعت با شاخص ۳۲، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۴۴، لواسانات با شاخص ۲۶، در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 750692

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • شاخص بورس امروز ۱۶ اردیبهشت/افت۵۱۸۲ واحدی
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • تا پایان سال در ۹۲ نقطه نیروگاه خورشیدی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود
  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان