Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-09@02:25:32 GMT

جانباز ۷۰ درصد کاشانی به جمع شهدا پیوست

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۸۵۵۵

جانباز ۷۰ درصد کاشانی به جمع شهدا پیوست

سرهنگ کریم اکبری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: عباس گندمی حسنارودی که ۲۰ شهریور ۱۳۴۶ در کاشان به دنیا آمده بود، به عنوان سرباز ارتش در دوران دفاع مقدس در جبهه حضور داشت.

وی یادآور شد: سال ۶۷ در حالی که در قصر شیرین از ناحیه پا و صورت مجروح شده بود، به اسارت نیروهای بعثی درآمد تا اینکه پس از ۲۷ ماه به وطن بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان افزود: این آزاده سرافراز پس از تحمل سال‌ها رنج و سختی جانبازی، ۱۹ فروردین به همرزمان شهیدش پیوست.

به گفته وی، با توجه به توصیه‌ها مبنی بر خودداری از هرگونه تجمع به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، این شهید بدون برگزاری مراسمی در گلزار شهدای دارالسلام کاشان به خاک سپرده شده است.

مردم کاشان در مجموع حدود سه‌هزار و ۶۰۰ جانباز تقدیم کردند که یک‌هزار و ۶۰۰ نفر آنها جانباز بالای ۲۵ درصد بودند.

همچنین مردم این خطه در دوران هشت سال دفاع مقدس در مجموع یک‌هزار و ۷۰۰ شهید تقدیم جمهوری اسلامی ایران کردند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۸ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اسلامی ایران اصفهان درآمد دوران دفاع مقدس هشت سال دفاع مقدس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارگردانی به نفع یا به ضرر بورس؟

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، برزو حق شناس، کارشناس و فعال بازار سرمایه در رابطه با فلسفه بازارگردانی و مخالفت یا موافقت با این موضوع بیان کرد: بنده قصد ندارم به این موضوع به عنوان یک دیدگاه صفر و صد نگاه کنم. در مجموع، اگر بخواهیم بگوییم که بازارگردانی از سال ۹۹ به بعد برای بازار سرمایه مفید یا مضر بوده است؟ باید به این نکته توجه کرد که بازارگردانی در مقاطعی، نقدشوندگی بازار را بالا برده و اجازه داده است افرادی که قصد خروج از بازار و یا ورود به آن را داشته‌اند این کار را انجام دهند و این موارد از جمله محاسن بازارگردانی محسوب می‌شوند، ولی در مجموع، اگر بخواهیم مزایا و محاسن آن را کنار هم بگذاریم به نظر بنده، بازارگردانی به ضرر بازار سرمایه بوده؛ به‌طوری که بیشتر به بورس ضربه زده است تا این‌که بخواهد برای آن کمک‌کننده باشد و برای این موضوع، دلایل خاص خودم را دارم. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J3A

دیگر خبرها

  • بهترین فصل نوراللهی تقدیم به قلعه‌نویی
  • تخصیص ارزترجیحی برای خرید تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان
  • دانشگاه کاشان درجایگاه سوم انتشار مقالات رتبه بندی آسیایی تایمز
  • راه‌یابی اسکیت‌بازان کاشانی به مسابقات انتخابی تیم ملی
  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • نویدکیا: باید ببینیم در کجاها چه مشکلاتی داریم
  • ۱۱ شب جشن و شادمانی رضوی کاشانی‌ها با «آه و آهو»
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • بازارگردانی به نفع یا به ضرر بورس؟
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است