Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@23:29:25 GMT

مشکلی در تولید اقلام بهداشتی در همدان نداریم

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۸۷۱۷

مشکلی در تولید اقلام بهداشتی در همدان نداریم

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه اقلام بهداشتی به میزان کافی در استان تولید می‌شود گفت: برای تولید این اقلام بهداشتی استعلام لازم از سازمان غذا و دارو اخذ و پس از تایید نهایی محصولات تولید می‌شود.

حمید بهزادی‌شریف امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه به طور کلی واحدهای صنفی و صنعتی حدود ۵۰ واحد به تولید گان و ماسک مشغول هستند اظهار کرد: البته علاوه بر این تعداد واحدهای زیادی به صورت خودجوش و عام‌المنفعه ماسک و گان تولید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه توان تولید واحدهای تولیدی بیش از ۱۸۰ هزار ماسک به صورت روزانه است افزود: با توجه به اینکه تعداد متقاضیان کاهش یافته در حال حاضر روزانه ۱۲۰ هزار عدد ماسک تولید می‌شود.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان در ادامه تصریح کرد: بخشی از این تولیدات مستقیم به سازمان غذا و دارو استان تحویل و بقیه محصولات  توسط سازمان صمت توزیع می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه واحدهای تولیدی تقریبا نیاز به ماسک و لباس گان استان را تامین می‌کند گفت: مواد شوینده به میزان کافی اعم از مواد سفیدکننده، مایع دستشویی و مایع ظرفشویی دراستان تولید می‌شود.

بهزادی‌شریف با بیان اینکه تمام تولیدات بر اساس پروتکل‌های بهداشتی تولید می‌شود بیان کرد: برای تولید این اقلام بهداشتی استعلام لازم از سازمان غذا دارو اخذ و پس از تایید نهایی محصولات تولید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تولید مواد شوینده بیش از نیاز استان است خاطرنشان کرد: روزانه بیش از ۱۳ هزار لیتر مایع سفیدکننده و ۸ هزار لیتر مایع دستشویی تولید می‌شود.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: این اقلام علاوه بر استان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ، لرستان و اهواز ارسال می‌شود.

وی در پایان افزود: در توزیع الکل مشکل وجود دارد  البته اختیار توزیه این کالا سازمان صمت نیست.

انتهای پیام/89033/

منبع: فارس

کلیدواژه: تولید استان همدان صنعت معاون امور صنایع سازمان صنعت تولید ماسک و گان مواد شوینده اقلام بهداشتی تولید می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت آرمان رمضانی برطرف شد

مصدومیت مهاجم استقلال برطف شد و او مشکلی برای همراهی تیمش در بازی با ذوب آهن ندارد.

طرفداری | آرمان رمضانی مشکلی برای همراهی استقلال ندارد.

آرمان رمضانی به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا به دیدار استقلال مقابل تراکتور نرسید اما این بازیکن حالا مشکلی برای همراهی تیمش در دیدارهای آینده ندارد.

رمضانی در تمرین استقلال طی روزهای اخیر شرکت کرد تا مشکل مچ پای وی کلا رفع شده باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح ممکن است منجر به حمام خون شود
  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • مصدومیت آرمان رمضانی برطرف شد
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • جهش تولید مسکن با هدف تحقق شعار سال در همدان