Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- به مناسبت گرامیداشت نیمه شعبان و با توجه به عدم برگزاری گردهمایی به علت شیوع کرونا، اداره فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ، علاوه بر راه اندازی کاروان های نور ، شهر و امید در منطقه13 ، کمپین تزئین بالکن را برگزار می کند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه گفت: به مناسب گرامیداشت نیمه شعبان ، علاوه بر نور افشانی محدوده ، گروه هنری نسیم قدر در قالب کاروان نور ، شهر و امید روز پنجشنبه ساعت هفت عصر در چندین محور اصلی منطقه حرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : با برنامه ریزی صورت گرفته ، این کاروان ، نبش خیابان سوم نیروی هوایی كوچه 3/ 29، خیابان های دماوند درب مسجد امام صادق (ع) كوچه حنیفه، دوم نیروی هوایی كوچه 2 /30 ، پیروزی تقاطع خیابان دهقان كوچه نجف پور و محله حافظیه خیابان مسجد حسنی به حرکت درآمده و برای اهالی برنامه های شاد اجرا می کنند.
شهردار منطقه13 اظهار داشت: همچنین برنامه نور افشانی نیز به صورت هماهنگ در شهر تهران اجرا خواهد شد که میادین چایچی ، اطلاعات ، فلکه دوم ، بوستان نشاط کودک و مترو ابن سینا در منطقه 13 برای این برنامه انتخاب شده است .
رحمان زاده با اشاره به کمپین تزئین بالکن با مشارکت شهروندان توسط معاونت امور فرهنگی و اجتماعی منطقه 13 تصریح کرد: با توجه به عدم برگزاری گردهمایی به علت شیوع کرونا و لزوم ماندن شهروندان در خانه، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه13 طبق دستور العمل ابلاغی ، کمپین تزئین بالکن ها را امروز، چهارشنبه 20 فروردین ماه در خیابان شورا، توسلی آغاز می کند.
به گفته وی ، این کمپین که با مشارکت شهروندان برگزار می شود، با تزیین بالکن ها توسط بادکنک و پارچه های رنگی همراه است.
شهردار منطقه13 خاطر نشان کرد : همچنین ، اهالی نیز با حضور در بالکن ، ترانه "بهار" با صدای سالار عقیلی را به مناسبت ولادت امام زمان (عج) هم خوانی می نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برگزاری کمپین بالکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»

به گزارش خبرگزاری صدا و سيما ، کوچه سلامت پلاک ۱۰۲، تنها برنامه رادیو سلامت است که موسیقی متناسب با بخش‌های مختلف و متنوع برنامه به صورت زنده اجرا می‌کند، و با رویکرد اجتماعی به موضوعات با نگاهی طنز و سرگرمی می‌پردازد.
در این برنامه رادیویی، هر هفته با بخش «بزن بریم» به نقاط گردشگری کشور عزیزمان سفر می‌کنیم و در مورد بخش‌های گردشگری معرفی شده صحبت می‌کنیم.

بخش‌های نمایشی و طنز در مورد مشکلات زندگی و برخورد با مشکلات در روند برنامه به صورت نمایش‌های کوتاه پخش می‌شود، در بخش «تیک تاک» نیز شنوندگان در مسابقه زنده تلفنی برنامه شرکت می‌کنند.
برنامه «کوچه سلامت پلاک۱۰۲» به تهیه کنندگی «محسن کریمی» امروز جمعه ساعت ۹ صبح به مدت ۱۲۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود.


دیگر خبرها

  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت دراردل
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟