Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@21:02:05 GMT

پلمپ کارگاه تولید الکل و ژل های صد عفونی کننده در پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۹۲۵۲

پلمپ کارگاه تولید الکل و ژل های صد عفونی کننده در پایتخت

تاجیک از شناسایی و پلمب یک کارگاه تولید الکل غیرمجاز و ژل‌های ضدعفونی کننده خبر داد.

 


به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پلیس، سرهنگ"مهدی تاجیک" گفت: برای جلوگیری از توزیع اقلام بهداشتی غیر مجاز و دپوی اقلام بهداشتی ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ به طور مستمر و شبانه روزی بر فعالیت تولید کنندگان و توزیع کنندگان اقلام بهداشتی نظارت داشته که در رصد های پلیسی موفق شدند یک کارگاه تولیدی الکل های غیر بهداشتی و غیر مجاز را شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس پایگاه چهارم امنیت عمومی پایتخت بیان کرد: بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، ۳ مرد با همکاری یکدیگر با افتتاح کارگاهی اقدام به تولید الکل های غیر مجاز می کنند و همچنین مقدار فراوانی ژل های ضد عفونی کننده در محل کارگاه احتکار کرده اند و به قیمت چند برابر قیمت بازار به شهروندان عرضه می کنند که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.


این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی قضائی تیمی از ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ روز گذشته نوزدهم فروردین ماه به محل کارگاه اعزام و موفق شدند هر ۳ متهم را دستگیر و در بازرسی از این کارگاه ۸ هزار بطری ژل های ضد عفونی کننده و ۵ بشکه ۱۵۰ لیتری الکل غیر بهداشتی در مجموع ۹ هزار لیتر الکل غیر مجاز و ژل تولید شده ضدعفونی احتکاری کشف کنند.


رئیس پایگاه چهارم امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در محل گارکاه تعدادی بر چسب برای نصب روی بطری ها و لوازم و ادوات برای ساخت و تولید اقلام بهداشتی کشف شد، گفت: هر ۳ متهم برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه چهارم این پلیس منتقل و در تحقیقات اولیه به جرایم ارتکابی اعتراف کردند.


رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی گفت: کارشناسان ارزشی ریالی اموال کشف شده را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: ژل ضد عفونی پلیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی امنیت عمومی تهران بزرگ اقلام بهداشتی غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت

 به گزارش تابناک، چهارشنبه 12 اردیبهشت امسال مرد دامداری در تماس با پلیس گفت:  لحظاتی قبل در حال تزریق واکسن به دام‌هایم بودم که ناگهان مسعود یکی از اهالی روستایمان را دیدم که با دایی و خاله اش دعوا می کرد. مسعود سنگی برداشت و ضربه‌ای به سر دایی‌اش زد.

بعد هم با چوبه ضربه‌ای به پای خاله‌اش زده و زمانی که زن جوان روی زمین افتاد با سنگ به سر او نیز کوبید و متواری شد.

با تماس مرد دامدار، بلافاصله کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت راهی قیامدشت شده و با جسد خواهر و برادر جوان مواجه شدند. بررسی های اولیه نشان  می داد که قاتل با دایی و خاله اش بر سر تقسیم ارثیه میلیاردی خانوادگی اختلاف داشته و آنها را با سنگ به قتل رسانده است.

تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان جنایی موفق شدند متهم  را دستگیر کنند.

وی که وضعیت روحی مناسبی نداشت در تحقیقات مدعی شد به خاطر اختلاف بر سر ارثیه خانوادگی مرتکب قتل‌ها شده است. وی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد.

منبع: اعتمادآنلاین

دیگر خبرها

  • توصیه رئیس پلیس پایتخت به ماموران در طرح نور
  • ویترین تسنیم شماره ۶۶۱/تهران؛ پایتخت امنیت
  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند