Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی نیا از آغاز نام‌نویسی طرح تربیت مربی یاریگران زندگی با محوریت موضوع پیشگیری از اعتیاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: «محمد هادی‌نیا» در جمع خبرنگاران از آغاز نام‌نویسی طرح تربیت مربی (یاریگران زندگی) با محوریت پیشگیری از اعتیاد خبر داد و اظهار داشت: عموم علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نام‌نویسی می توانند به سامانه بچه‌های مسجد به آدرس  bachehayemasjed.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir مراجعه کنند.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که طرح یاریگران زندگی با محوریت مساجد و رویکرد پیشگیری از موادمخدر و قرص های روان گردان اجرا می شود، خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ثبت‌نام در این طرح یکشنبه 31 فروردین ماه است.

 

 

وی با بیان این‌که جامعه هدف در جریان طرح یاریگران زندگی اقشار سالم در محیط های اجتماعی مختلف است، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با کانون های فرهنگی هنری مساجد همکاری دارد و پس از پایان کار مربیان برگزیده سراسر کشور مورد تجلیل قرار می گیرند.

 

 

هادی‌نیا با اشاره به این‌که مهمترین هدف طرح؛ پیشگیری و کاهش نرخ رشد اعتیاد و جلوگیری از ورود افراد جدید به چرخه مخرب اعتیاد کشور است، تصریح کرد: در اجرای طرح از ظرفیت ها و توانمندی های موجود در محلات استفاده شده و با بهره مندی از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد آموزش‌های لازم ارایه می‌شود.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت اجرای این طرح پس از غلبه بر ویروس کرونا در کشور و تا تیر ماه سال جاری صورت گرفته و قرار است علاقه‌مندان در دوره های آموزشی حضوری شرکت داشته باشند.

 

 

به گفته وی عموم فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌شرقی تا 31 فروردین می توانند با مراجعه به سامانه بچه های مسجد؛ در بخش آموزش مراحل ثبت‌نام در طرح یاریگران زندگی را انجام دهند.

 

منبع: روابط عمومی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور

 

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح یاریگران زندگی آذربایجان شرقی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی یاریگران زندگی نام نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۹۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره، مهلت شرکت در نخستین جشنواره خیمه‌شب‌بازی با توجه به استقبال گسترده علاقه‌مندان تمدید شد و هنرمندان می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت آثار خود را ارسال کنند.

نخستین جشنواره «خیمه‌شب‌بازی» با انتشار فراخوان دعوت از گروه‌های نمایشی، کار خود را آغاز کرده است.

این جشنواره به میزبانی خانه‌موزه خیمه‌شب‌بازی ایران از هنرمندان این حوزه در سراسر کشور دعوت می‌کند در این رویداد شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند به سایت خانه‌موزه خیمه‌شب‌بازی ایران با آدرس https://manacultureforum.com مراجعه کنند.‌

آثار ارسالی پس از بررسی اولیه برای شرکت در رقابت دعوت خواهند شد و علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره پس از دانلود و تکمیل فرم، فرم تکمیل‌شده را به همراه سایر مدارک به آدرس بلوار کشاورز، خیابان وصال شیرازی، کوچه اسلامی ندوشن، پلاک ۶، کد پستی: ۱۴۱۷۷۵۴۷۷۱، خانه فرهنگ مانا، از طریق پست یا به صورت حضوری ارسال کنند.

نخستین جشنواره سراسری خیمه‌شب‌بازی ایران از تاریخ ۲۸ اردیبهشت تا ۱ خرداد ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 6087716 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی در بخش نگین کویر فهرج
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی