Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از شناسایی ۱۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: با احتساب این تعداد آمار مبتلایان کووید۱۹ در استان به ۳۷۱ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، کامبیز مهدی‌زاده عصر امروز با اشاره به آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در استان خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۰ آزمایش مشکوک به کرونا در استان انجام شده که از این تعداد ۶۵ مورد منفی و ۱۵ مورد مثبت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعداد مبتلایان قطعی به بیماری کرونا در خراسان‌جنوبی با شناسایی ۱۵ مورد جدید در ساعت گذشته به ۳۷۱ نفر رسید، بیان داشت: مجموع آزمایش‌های انجام شده از بیماران سرپایی و بیماران بستری در بیمارستان‌های استان بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند عنوان کرد: در مجموع از روز اول تاکنون یک هزار و ۳۸۴ مورد آزمایش مشکوک به کرونا در استان خراسان‌جنوبی انجام شده که نتیجه ۳۷۱ آزمایش مثبت و تعداد یک هزار و ۱۳ مورد نیز منفی اعلام شده است.

مهدی‌زاده مطرح کرد: از مجموع مبتلایان کرونا در استان ۲۹۷ نفر بهبود یافته، ۴۰ نفر در بیمارستان‌های استان بستری و با یک مورد فوتی جدید مجموع متوفیان کرونا در استان به ۳۴ نفر رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۲۷ هزار و ۵۱۲ خانواده از استان توسط پرسنل بهداشتی غربالگری شده‌اند که این تعداد ۹۴.۸ درصد خانوار‌های استان را شامل می‌شود و تعداد ۸۱ هزار و ۸۰۷ نفر نیز از طریق سامانه خوداظهاری ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/69039/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی کرونا دانشگاه علوم پزشکی بیرجند دکتر مهدی زاده مبتلایان کرونا افزایش آمار مبتلایان قرنطینه در خانه بمانید غربالگری کرونا سامانه خوداظهاری کرونا در استان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۹۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند

دکتر سیدمجید غضنفری گفت:‌ از ابتدای اجرای طرح نفس در سبزوار تا پایان فروردین امسال‌ ۱۳۴ مادر باردار مصمم به سقط در قالب این طرح شناسایی شدند که با مداخله صورت گرفته، برای ۹۵ نفر آنان پرونده تشکیل شده و با مشاوره، حمایت های مالی معیشتی و دریافت آموزش های لازم از سقط جنین منصرف شده و به بارداری خود ادامه دادند.

وی افزود:‌ از این رقم ۲۷ نفر زیر نظر مراکز بهداشتی و مرکز نفس، حمایت‌های بهداشتی، اقتصادی و مشاوره روانشناسی و خانواده رایگان دریافت کردند و با مشارکت خیران و شهروندان، یک سری جهیزیه کامل برای یک مادر باردار آماده و تحویل وی داده شد.

مدیر مرکز مردمی نفس با تاکید بر اینکه انجام سقط جنین عمدی، معادل ارتکاب قتل محسوب می شود و تبعات فردی و قانونی متعددی دارد،‌ گفت: بروز اختلالات روحی و روانی و نیز پیامدهای جسمی جبران ناپذیر از جمله تخریب رحم و عدم امکان بارداری مجدد از دیگر خطرات ناشی از سقط جنین است.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • ۴۰مبتلا به تب مالت در دیشموک/سه روستا دچار اپیدمی هستند
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • دستاورد تازه پزشکی؛ تشخیص آرتروز ۸ سال قبل از ابتلا به این بیماری
  • آزمایش خون ممکن است آرتروز زانو را پیش‌بینی کند
  • بیماری پارکینسون را سه سوته تشخیص دهید
  • برگه‌های آزمایش الکی!
  • ۵ روش از مؤثرترین درمان‌های مکمل در بهبود سرطان
  • هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند