Web Analytics Made Easy - Statcounter

  قسمت اول فصل دوم سریال «نون. خ» امشب چهارشنبه ۲۰ فروردین ساعت۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

در این سریال بازیگرانی همچون سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، شقایق دهقان، میرطاهر مظلومی و مجید یاسر سیروس میمنت، صبا ایزدپناه و هدیه بازوند حضور دارند.   میرطاهر مظلومی بازیگر دیگری است که در این فصل به "نون‌خ" اضافه شده و نقش دایی شفیع و برادر زن "نورالدین خانزاده" را بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچون دیگر بازیگران این سریال تلویزیونی از لوکیشن‌های غیرآپارتمانی و بومی استقبال کرده است. نقش شقایق دهقان مشخص نشده اما تصویری که از او منتشر شده است نشان می‌دهد که دوربین "نون‌خ" به زلزله کرمانشاه هم توجهی کرده است و "شقایق دهقان" نقش امدادگر را بازی می‌کند.

سایر عوامل این سریال عبارتند از:

مهدی فرجی: تهیه کننده، سعید آقاخانی: کارگردان، مدیر تولید: منصور غضنفری، مجری طرح: علی کریمی، نویسنده: امیر وفایی، دستیار اول کارگردان: مصطفی تنابنده، مدیر برنامه ریزی: ساناز بصیر، مدیر تصویربرداری: سجاد حیدری، تصویربردار: محمد مجلل، صدابردار: امیر عاشق، منشی صحنه: سارا عبداللهی، طراح صحنه: حسین عالی نژاد، طراح لباس: پگاه ترکی، طراح گریم: بابک اسکندری، مدیر روابط عمومی: علی زادمهر، عکاس: پیمان گرزم، تدوینگر: امیر شیبان خاقانی، مدیر تدارکات: بهرام دانایی زاده، جانشین تولید: افشین رئوفی، آهنگساز:صادق آزمند.

  تکرار نون خ. ۲ چه ساعتی است؟ همچنین بازپخش و تکرار سریال نیز در سه نوبت بین ساعت ۲ تا ۲:۳۰ بامداد / بین ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰ صبح / بین ساعت ۱۴۳۰: تا ۱۵ ظهر می‌باشد. همچنین این سریال نیز از شبکه تماشا در ساعت ۲۴ هر شب نیز پخش میگردد.   فصل دوم نون خ در اوامانات می گذرد بعد از اتمام فصل اول این سریال و استقبال از آن استاندار کرمانشاه در نشست امضای تفاهم نامه همکاری تولید فصل دوم مجموعه تلویزیونی «نون. خ» گفت: ما در دولت در تلاشیم تا اورامانات را ثبت جهانی کنیم و فیلمبرداری فصل دوم «نون خ» در این منطقه می‌تواند موجب تسریع در این مهم شود.
مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری تولید فصل دوم مجموعه تلویزیونی نون. خ. دوشنبه (۲۰ آبان) با حضور مدیر شبکه یک، استاندار کرمانشاه و برخی مدیران سیما برگزار شد.

مجید زین‌العابدین گفت: «ما در نوروز ۹۸ خیلی خوب توانستیم رسوم و آداب مردم خونگرم کرد را در سریال «نون. خ» به تصویر بکشیم.   شاید در برنامه‌های مختلف تلویزیون تصاویر خوبی از مردم کردنشین نمایش داده شده باشد، اما هیچ برنامه‌ای مانند سریال «نون. خ» نتوانست به خوبی هویت هموطنان کرد را بازنمایی کند.
امیدواریم فصل دوم از لحاظ کیفی و محتوایی جذاب‌تر باشد.    

منبع: فرارو

کلیدواژه: نون خ فصل دوم نون خ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مستند «عشق و فلسفه»، امروز ساعت ۱۹ از شبکه چهار پخش و فردا ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه تکرار می‌شود. این مستند درباره نادیا مفتونی، پژوهشگر فسلفه و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران است.

مستند «گشت آورد»، پنج شنبه‌ها ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش و جمعه ساعت ۱۲:۳۰ و دوشنبه ساعت ۲۲:۳۰ بازپخش می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «بدل»، به زودی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.  

برنامه «وقت اندیشه»، جمعه‌ها ساعت ۲۳ از شبکه یک پخش و دوشنبه‌ها ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه تکرار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • 10 سریال گانگستری تماشایی که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند(+عکس)
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند