Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانواده شهیدان فخریان زاده پس از فوت مادر خود هزینه‌های تعزیه وی را با تهیه بسته‌های غذایی به فقرا تقدیم کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، با ورود ویروس کرونا به کشور، بسیاری از افراد و شغل‌هایشان تحت تأثیر قرارگرفته است و با طولانی شدن بازه مبارزه با این ویروس اقتصاد بسیاری از خانواده‌ها دچار شرایطی شده است که حتی برای رفع نیازهای خوردوخوراک نیز به مشکل خورده‌اند، دراین‌بین افراد زیادی در سطح شهرستان نیشابور با تهیه بسته‌های قضایی به خانواده‌های نیازمند کمک کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما خانواده شهیدان فخریان زاده با فوت مادرشان در این ایام که برگزاری مراسمات تعزیه ممنوع است، از هر بهانه‌ای برای توزیع اقلام مصرفی خانواده‌های نیازمند استفاده می‌کنند.

محمدحسین فخریان زاده در گفت‌وگو با صبح توس گفت: پدرم قربانعلی فخریان زاده در سال 61 در منطقه عملیاتی فکه دچار مجروحیت شد و درنهایت در سال 79 به فیض شهادت نائل آمد.

فرزند این شهید تأکید کرد: برادرم نیز در سال 64 در عملیات والفجر 9 شهید شد.

فخریان زاده خاطرنشان کرد: با فوت مادرم، زهرا فخری به علت محدودیت‌های برگزاری مراسم تصمیم گرفتیم هزینه‌های تعزیه را خرج خانواده‌هایی که دارای مشکلات اقتصادی شده‌اند کنیم لذا 100 بسته غذایی در روز سوم ایشان توزیع شد و 100 بسته غذایی در روز هفت ایشان که امروز است توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم بر ادامه این توزیع مواد غذایی داریم و حتماً در دیگر مناسبت‌ها این کار را ادامه خواهیم داد.

این فرزند شهید ادامه داد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است این بسته‌ها در منطقه کفکدک و در برخی روستاها که خانواده‌ها توسط گروه‌های جهادی شناسنامه‌دار شناسایی‌شده‌اند توزیع گردد.

فخریان زاده بیان داشت: در این شرایط اقتصادی که همه مردم که معیشتشان درگیر کار روزمزد است، دچار آسیب فراوان شده است و همه ما وظیفه‌داریم که به همنوعان خود برسیم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: خانواده ها بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۹۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: توزیع بسته‌های معیشتی در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل با بیش از هشت هزار سبد غذایی به رشد ۸۲ درصدی رسید.

حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: سال گذشته هشت هزار و ۶۱۸ بسته معیشتی برای خانواده‌های کم‌برخوردار در سطح استان توزیع شد که این رقم در مدت مشابه آن یک‌هزار و ۹۳۰ سبد بود.

وی افزود: ارزش این بسته‌های معیشتی توزیع شده در سال گذشته ۴۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این بسته‌های معیشتی در قالب طرح‌های پویش هلال رحمت، نذر خدمت ملی و استانی و نوروز در سطح استان زنجان و در محلات کم‌برخوردار ۲۰۲۰ توزیع شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: خیرین، نیکوکاران و مردم نوع‌دوست استان بازوی اصلی هلال احمر در توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های کم برخوردار هستند.

وی اظهار داشت: طرح‌های بیان شده با همکاری کمیته امداد، آستان قدس رضوی، مراکز خیریه، معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان و سازمان داوطلبان هلال احمر کشور اجرا شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان، علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق کم‌برخوردار و محلات ۲۰۲۰ در پرداخت هزینه‌های دارویی و درمانی نیز از این خانواده‌ها حمایت مالی می‌کند.

هاشمی افزود: هلال‌احمر استان با استفاده از توان توانمندان و ظرفیت و کمک‌های خیرین بخشی از نیازهای نیازمندان را مرتفع می‌کند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در سال گذشته نیز ۳۹ میلیارد و۲۱۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی برای بیماران نیازمند این استان که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نبودند، پرداخت شد.

کد خبر 747763

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران