Web Analytics Made Easy - Statcounter

رفتار شتاب زده رهبر راست حزب راست افراطی فرانسه نسبت به پخش اذان اعتراض رسانه های فرانسوی را در پی داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان: «مارین لوپن» رهبر راست حزب راست افراطی فرانسه موسوم به اتحاد ملی در نامه‌ای سرگشاده به وزیر کشور، به صدای اذانی اعتراض کرد که به ‌نوشته وی از بلند‌گوی مسجد در یک شهر کوچک برخواسته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لوپن به کریستوف کاستانر، وزیر کشور فرانسه نوشت: اشغال غیرقانونیِ حریم عمومی از طریق صوت اوج تازه‌ای گرفته است.

 

او افزود: شماری از مساجد در شهرهای لیون،‌ ولانتینی و غیره از دستورالعمل قرنطینه و گرفتاری نیروهای پلیس بهره‌ برده، در فضای عمومی، از بلندگو صدای موذن پخش کرده‌اند.

 

اما زیاد طول نکشید که مشخص شد واکنش لوپن به ویدئویی صورت گرفته که چندان قابل اعتماد نبوده است و رسانه‌های فرانسه بار دیگر به رهبر راست افراطی این کشور تاختند که شتاب‌زده رفتار کرده است.

 

رادیوی محلی فرانش‌کنته-بورگونی اعلام کرد که در شهر ولانتینی و دیگر شهرهای این منطقه هرگز اذانی از مسجد پخش نشده و تأکید کرد که قطعه ویدیویی که مجمع ملی از آن استفاده کرده، بخشی از ویديوی مسجد تُرکها در ولانتینی است اما اذانی که صدایش به گوش می‌رسد نه از مسجد بلکه از درون یک آپارتمان، واقع در چند صد متری مسجد، پخش شده است.

 

همین منبع افزود: در هر صورت این مسجد از آغاز قرنطینه بسته بوده و هیچ اذانی از آن پخش نشده است.

 

ماه گذشته‌ هم اتحاد ملی با اشاره به قرنطینه، به ویدئوی دیگری که از یک فروشگاه روی فیسبوک منتشر شده بود واکنش نشان داد و نوشت: عده‌ای خلافکار که را با قانون‌شکنی (فروشگاه را) غارت می‌کنند اما کمی بعد معلوم شد که این ویدئو متعلق به یکسال پیش بوده است.

منبع: خبرگزاری ابنا

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مارین لوپن اذان راست افراطی رهبر راست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۰۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی وزیر افراطی اسرائیل از چراغ قرمز عبور کرد و واژگون شد/بن گویر روانه بیمارستان شد

 به گزارش جماران به نقل از الجزیره، رسانه های اسرائیلی از زخمی شدن بن گویر وزیر امنیت ملی اسرائیل در اثر واژگون شدن خودرویش و زخمی شدن او خبر دادند.

یدیعوت آحارونوت گزارش داد که بن‌گویر در پی واژگونی خودرو در یک سانحه رانندگی به بیمارستان  عساف هروفیه در نزدیکی تل آویو منتقل شد.

یدیعوت آحارونوت گزارش داد که خودروی ایتامار بن‌گویر وزیر امنیت ملی در یک سانحه رانندگی در نزدیکی محل وقوع عملیات ضدصهیونیستی در رمله واژگون شد.

شبکه 13 تلویزیون رژیم اسرائیل نیز گزارش داد: ایتامار بن گویر وزیر امنیت ملی پس از واژگونی خودروی وی در رمله مجروح شد و به بیمارستان منتقل شد.

براساس گزارش رسانه‌های عبری خودروی بن گویر در مسیر خود برای حضور در محل وقوع عملیات ضدصهیونیستی در رمله، دچار سانحه شد.

شبکه کان نیز گزارش داد، خودروی وزیر ایتامار بن گویر از چراغ قرمز عبور کرد؛ این امر باعث تصادف و واژگونی خودرو شد.

 

دیگر خبرها

  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند + فیلم
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند
  • خودروی وزیر افراطی اسرائیل از چراغ قرمز عبور کرد و واژگون شد/بن گویر روانه بیمارستان شد
  • «انقلاب میخک» پرتغال که منجر به دموکراسی در این کشور شد را بشناسیم
  • خیزش دانشجویی در کشورهای مختلف جهان برای حمایت از فلسطین
  • دانشجویان فرانسه به دنبال گسترش تظاهرات ضد صهیونیست
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین از آمریکا به فرانسه رسید
  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند