Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌‌ای هم‌اکنون تردد وسایل نقلیه در محورهای چالوس ، هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است.

محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه دارای بارش پراکنده برف و باران و آزادراه های تهران - شمال و قزوین - رشت دارای فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محور قدیم چالوس - مرزن‌آباد محدوده تونل سلطانی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه چالوس - مرزن آباد انجام می‌شود.

سازمان راهداری از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، تهران، سمنان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های کرمانشاه ، همدان، گیلان، قم، مرکزی، اصفهان و خراسان جنوبی خبر داده است.

 

تگرگ و کاهش دما در پایتخت

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه بارش ها در کشور ادامه دارد، گفت: آسمان تهران فردا ابری و بارانی است، همچنین فردا در پایتخت و وزش باد شدید و بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در اغلب مناطق کشور غیر از استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان بارش باران داریم که در برخی نقاط با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت همراه است.

وی ادامه داد: همچنین امروز در ارتفاعات و مناطق سردسیر شمال شرق، ارتفاعات البرز و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش برف داریم ، همچنین در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی شده است.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز پنجشنبه ۲۱ فروردین بارش ها در شمال شرق کاهش می‌یابد، اما در بقیه نقاط کشور ادامه دارد و در غرب کشور شاهد تشدید بارش ها خواهیم بود.

ضیائیان اظهار داشت: از ظهر فردا شدت بارش‌ها در استان‌های زنجان، کردستان، همدان، قزوین، البرز، شرق کرمانشاه، غرب تهران و زاگرس مرکزی، خواهد بود.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز جمعه ۲۲ فروردین سامانه بارشی دیگری وارد کشور می‌شود و اغلب مناطق کشور غیر از هرمزگان و سیستان و بلوچستان را در بر می‌گیرد به سبب بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات سردسیر بارش برف می‌شود.

ضیائیان اظهار داشت: روز پنجشنبه در نوار شمالی کشور و روز جمعه در دامنه‌های البرز و شمال شرق کشور افزایش نسبی دما بین ۶ تا ۱۰ درجه پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: در روز جمعه ۲۲ فروردین شدت بارش‌ها در ارتفاعات زاگرس مرکزی در استان های لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان خواهد بود.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: این شرایط روز شنبه در مناطق ذکر شده غیر از جنوب شرق کشور ادامه دارد.

وی افزود: روز یکشنبه ۲۴ فروردین در شمال غرب شمال شرق و شرق و بخش‌هایی از جنوب کشور باران پیش بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: فردا اهواز با بیشینه دمای ۳۸ درجه بالای صفر گرمترین و مرکز استان و اردبیل با کمینه دمای یک درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران امروز ابری و بارانی، جهت باد در پایتخت غربی و سرعت آن ۲۲ کیلومتر بر ساعت است؛ دید افقی امروز در تهران هفت هزار متر و نم نسبی ۸۱ درصد است.

ضیائیان افزود: آسمان تهران فردا ابری، همراه با مه رقیق و بارش باران و در بعدازظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و تگرگ پیش بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۶ و ۴ درجه خواهد بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: بارش برف و باران جاده ها مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی پیش بینی می شود وزش باد شدید بارش باران بارش ها شمال شرق بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۰۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تصاویری باورنکردنی از خسارت تگرگ در یک شهر

بارش باران در درح سربیشه از دیروز آغاز شده که تا صبح امروز ۲۰ میلمتر در این منطقه باران بارید و ساعتی پیش نیز این منطقه شاهد بارش دانه‌های درشت تگرگ بود که به خودرو‌ها و مزارع کشاورزی آسیب وارد کرد.

منبع: خبر آنلاین

tags # اخبار هواشناسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در پایتخت
  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۱۱ استان
  • رگبار باران در نقاط مختلف کشور 
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟
  • پیش بینی بارش باران و‌کاهش محسوس دما در استان البرز
  • بارانِ بهاری در راه ۱۸ استان
  • تداوم بارش‌ها در ایران؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • (عکس) تصاویری باورنکردنی از خسارت تگرگ در یک شهر