Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی گفت: جشن مجازی روز میلاد امام زمان(عج) روز پنجشنبه (۲۱فروردین)با سخنرانی حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران و مولودی خوانی جمعی از مداحان از اینستاگرام آستان مقدس امامزاده عباس(ع)شهرستان ساری بصورت زنده پخش می شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سیدمجتبی حسینی» امروز(۲۰فروردین) در گفتگو با خبرنگاران ضمن تشریح اقدامات خادمین آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری برای مقابله با کرونا، اظهار کرد:  20 نفر از خواهران با 10 دستگاه چرخ‌خیاطی در کارگاه تولید ماسک این آستان مقدس مشغول به فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری با بیان اینکه ماسک های تولیدی این کارگاه در بین اهالی بلوار امام رضا (ع) شهرستان ساری در حال توزیع است، افزود: ماسک‌های تولیدشده از طریق پایگاه بسیج جهت تحویل به اهالی منطقه به درب منازل برده می‌شود.

 

وی درادامه با تعطیلی امامزاده عباس(ع) برای جلوگیری از شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: روز پنجشنبه جشن مجازی نیمه شعبان با سخنرانی حجت الاسلام «ابراهیم حیدری» مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران و مولودی خوانی جمعی از مداحان از اینستاگرام آستان مقدس بصورت زنده پخش می شود.

 

حسینی از اجرای ویژه برنامه «نسیم انتظار» در سطح مرکز استان خبر داد و اظهار کرد: این ویژه برنامه به مناسبت نیمه شعبان توسط مرکز افق آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری برگزار خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه این ویژه برنامه همراه با مولودی خوانی جمعی از مداحان و بدون ایجاد تجمع در سطح شهر ساری و خیابان های اطراف آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری برگزار می شود، گفت: از ساعت 19 امروز کاروان«نسیم انتظار» در بلوار امام رضا(ع) ساری، مجتمع مسکونی زیتون، مجتمع مسکونی گلسار و... به اجرای مولودی خوانی میلاد حضرت موعود امام زمان(عج) می‌پردازند.


 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشن مجازی مقابله با کرونا مدیرکل اوقاف مازندران نیمه شعبان آستان مقدس امامزاده عباس ع مولودی خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد یوسف نژاد هفته عقیدتی سیاسی را فرصت مناسب برای بازنگری در آثار و اندیشه‌های اسوه تعلیم و تربیت استاد شهید مرتضی مطهری عنوان کرد و گفت: شهید مطهری بحق در خلق آثار نو و ارائه دیدگاه جدید از اسلام و اندیشه‌های اسلامی سرآمد بود به گونه‌ای که امام راحل پس از شهادت این استاد برجسته، وی را حاصل عمر و پاره تن خود نامید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ساری افزود: شهید مطهری تربیت یافته مکتب قرآن و جهاد علمی بود و در طول عمر خود با کج روی ها و انحرافات جامعه آن روز مبارزه سرسختانه داشت همچنین در اسلام شناسی و فنون مختلف اسلام و قرآن کریم کم نظیر بود.

سرهنگ مقصودی مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ساری نیز از برگزاری بیش از ۱۵ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: مراسم گرامیداشت معلم شهید استاد مرتضی مطهری در قالب اندیشه مطهر، پیاده روی پایوران و سربازان، برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، نشست‌های روشنگری و جهاد تبیین با موضوع اندیشه و آثار شهید مطهری و شعار سال، عطر افشانی گلزار شهدا، تجلیل از مربیان، معلمان نمونه و مدیران برتر بسیج، نواخت زنگ سپاس معلم و زنگ انشای مطهر در مدارس، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و نشست های تربیتی بصیرتی، دیدار با خانواده معظم شهدای معلم، برگزاری نمایشگاه کتاب با محوریت آثار شهید مطهری اهم این برنامه‌ها در این هفته است.

مقصودی در پایان شهید مطهری را الگوی همه مربیان و مدیران بسیجی در موضوع جهاد علمی نام برد که بیش از ۷۰ عنوان آثار علمی متنوع و مختلفی از این استاد برجسته به یادگار مانده است.

کد خبر 6087552

دیگر خبرها

  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • ۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود