Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@13:19:09 GMT

طنین زیارت آل یاسین از بقاع متبرکه و مساجد لرستان

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۰۵۴۸

طنین زیارت آل یاسین از بقاع متبرکه و مساجد لرستان

حجت الاسلام عباس زاده از طنین روح بخش زیارت آل یاسین از امامزادگان و بقاع متبرکه و مساجد استان در شب میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) خبر داد .

به گزارش خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام «محمد جواد عباس زاده» در گفتگویی با تبریک میلاد سراسر سرور و با سعادت امام مهدی (عج)، گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت مسائل بهداشتی، برنامه های فرهنگی بقاع متبرکه و مساجد بصورت مجازی و بدون حضور مردم برگزار می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، با بیان اینکه همزمان با شب میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج) زیارت آل یاسین همراه با سراسر کشور از مأذنه های بقاع متبرکه و مساجد استان لرستان پخش خواهد شد، افزود: این برنامه امشب راس ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه برگزار  می شود.

 

وی برگزاری دعای روح بخش ندبه در روز میلاد حضرت مهدی (عج)، اجرای برنامه کاروان نسیم انتظار با نصب سیستم صوتی و اجرای گروه سرود و مولودی خوانی از محل امامزادگان در شهرهای مختلف بدون حضور مردم، پخش زیارت آل یاسین عصرهای جمعه از مأذنه های امامزادگان استان، برگزاری چله مهدوی از نیمه شعبان تا ۲۴ ماه مبارک رمضان و پخش ادعیه از جمله دعای توسل و ... را از دیگر برنامه های بقاع متبرکه برای تعجیل در ظهور امام عصر(عج) و ریشه کنی زنجیره ویروس منحوس کرونا برشمرد.

منبع: خبرگزاری حوزه

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: دعای فرج در نیمه شعبان نیمه شعبان دعای فرج بقاع متبرکه و مساجد زیارت آل یاسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۰۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: این برنامه ها به صورت مردمی مدیریت و اجرا خواهد شد که ترویج معارف اهل البیت(ع) و ایجاد شور و نشاط مد نظر قرار می گیرد.

حجت الاسلام علیرضا ناجی، کانون‌های مساجد را محور برنامه‌های دهه کرامت اصفهان معرفی کردو افزود: هیات های مذهبی، موسسات مردمی، تشکل های دینی و قرآنی، مساجد، اصناف، بقاع متبرکه و ادارات فرهنگی و شهرداری ها در این مناسبت برنامه ریزی هایی دارند.

وی گفت: ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد دبیر ستاد دهه کرامت و این مراکز محور بسیاری از برنامه‌ها هستند. حجت الاسلام علیرضا ناجی افزود: این دهه همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) آغاز و تا ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد که تشکل‌های مردمی برای این دهه فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: کانون های مساجد محور بخش عمده برنامه های این ایام هستند که در نقاط شهری و روستایی فعالیت هایی را در تعامل با ادارات دولتی و خدماتی و تشکل های مردمی اجرا می کنند.

حجت الاسلام ناجی با بیان اینکه جشن های مردمی و جلسات عمومی در مساجد برگزار می شود، افزود: بخشی از این برنامه ها با حضور خادمین حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) توام خواهد بود.

وی یادآورشد: برنامه ها تنها با محوریت جشن نیست و مسابقات فرهنگی، تولید محتوا در فضای مجازی، معرفی دختران نمونه و تجلیل از آنان و تبیین اهمیت حجاب و عفاف برای اغنا فکری نیز پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • برگزاری اجتماع «فرمانده مهدی» در مهریز
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • غبارروبی و عطرافشانی ضریح مطهر حضرت معصومه (س) + تصاویر
  • طنین معنویت سرزمین وحی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران+ گزارش عکس
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان