Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام احمد امرایی روز چهارشنبه در دیدار با فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر مسوولان شهرستان چرداول افزود: تلاش های شبانه روزی مردم و دستگاه های اداری، نظامی وخدماتی در کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا قابل توجه و قدردانی است.

وی اظهار داشت: شهرستان چرداول به عنوان دروازه ورودی استان در بحث عتبات عالیات و سفرهای نوروزی بیشترین تردد و حضور مردم از نقاط مختلف کشور  را داشته و دارد که با  زحمات  فرماندار و مجموعه مدیریت ستاد مبارزه با کرونای شهرستان اقدامات چشمگیری در زمینه مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا  صورت گرفته و از همه عزیزان و مردم فهیم شهرستان چرداول تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام امرایی تاکید کرد: از مردم درخواست داریم تا ریشه کنی کامل کرونا موارد بهداشتی و همچنین فاصله اجتماعی را رعایت کنند و با مسوولان تعامل و همکاری  داشته باشند.

امام جمعه چرداول با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری  افزود: از همه مسوولان می خواهیم تا در جهت تحقق منویات معظم له و فراهم کردن بسترهای لازم برای توسعه تولید گام بردارند.

فرماندار چرداول نیز در این دیدار گفت: مجموعه مدیریت ستاد مبارزه با کرونا در این شهرستان با همراهی و تعامل مردم توانسته اند کارهای خوبی انجام بدهند.

الیاس فتاحی اضافه کرد: در راستای حفظ سلامتی مردم، توسط شهرداران، دهیاری ها، سازمان های مردم نهاد و خیرین در همه روستاها و شهرها  ضدعفونی وگندزدایی بصورت مستمر انجام شده است و این روند کماکان ادامه خواهد داشت.

وی با توجه به شعار سال تاکید کرد: ایجاد کارگاه های تولیدی، حمایت از کار و سرمایه، تجهیز و تکمیل شرکت های تولیدی، توسعه و ارتقای سطح تولیدات و زیرساخت های صنعتی، کشاورزی و عمرانی جهت تحقق شعار سال در دستور کار  قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا امام جمعه سفرهای نوروزی کار و سرمایه مقام معظم رهبری ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداقت و تعامل با مردم مد نظر مسؤولان باشد

ایسنا/کردستان امام جمعه سنندج گفت: شناسایی وظایف، صداقت و تعامل با مردم از نکاتی است که باید همواره مد نظر مسؤولان قرار گیرد و آن‌ها ملجا و پناهگاه مردم باشند.

ماموستا فایق رستمی امروز (۱۴ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجدجامع شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: معلم جایگاه والایی در جامعه اسلامی دارد و دین اسلام بالاترین پاداش‌ها را برای عالمان، دانشمندان و معلمان اختصاص داده است. جایگاه معلمی تا جایی بالاست که پیامبر اکرم (ص) در حدیثی می‌فرمایند «إنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکَارِمَ الْأَخْلَاق» که در آن، هدف از بعثت خود را تکمیل فضائل اخلاقی بیان کرده است.

وی بیان کرد: بالاترین خدمت در دین اسلام خدمت به مردم، فقرا و نیازمندان جامعه و عمران و توسعه و آبادانی است که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

او خدمت عام‌المنفعه به دور از باندبازی و اجرای عدالت را از دیگر انتظاراتی دانست که مردم از مسؤولان دارند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • سهم شهرستان دیر از عوارض آلایندگی کامل پرداخت شود
  • صداقت و تعامل با مردم مد نظر مسؤولان باشد
  • ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • بیداری امروز دانشگاهیان در غرب، تحقق راهبرد الهی برای تغییر است
  • راهکارهای دانشگاهی برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است