Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@13:09:31 GMT

بیمار ۸۳ ساله کرمانشاهی کرونا را شکست داد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۱۱۸۰

بیمار ۸۳ ساله کرمانشاهی کرونا را شکست داد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: بیمار مسن ۸۳ ساله‌ کرمانشاهی ویروس کرونا را شکست داد. ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

محمودرضا مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: بیمار مسن 83 ساله‌ای که به ویروس کرونا مبتلا شده بود و امروز پس از بهبودی از بیمارستان فارابی ترخیص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

800 محتوای غنی درباره راهکارهای مقابله با کرونا در کارگروه رسانه‌ای قم تولید شد‌قرنطینه بیماران کرونایی در تونس اجباری شدافزایش مبتلایان کرونا در عربستان / قرنطینه استان مسقط در عمان

وی با بیان اینکه عده‌ای تصور می‌کنند چون تعطیلات تمام شده کرونا هم‌ تمام شده است عنوان کرد: در روزهای اخیر به آرامی شاهد افزایش بیماری در استان کرمانشاه بوده‌ایم. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: مردم‌ موازین بهدشتی را کماکان رعایت کنند و‌ دلسرد نشوند زیرا این بیماری شوخی بردار نیست.

انتهای پیام/832/ش

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید

به گزارش خبرنگار مهر، رضا جعفری، صبح جمعه به خبرنگاران گفت: کبد زنده یاد امیرحسین ربیعی جوان ۲۲ ساله اهل و ساکن کرمان که در اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه برای پیوند به شیراز منتقل و به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

وی افزود: امیرحسین چهار روز قبل در اثر سانحه تصادف به بیمارستان شهید باهنر منتقل و متأسفانه علیرغم تلاش‌های کادر درمان دچار مرگ مغزی شده بود که پس از تأیید مرگ مغزی و رضایت اهدا عضو از خانواده، کبد وی جهت پیوند به شیراز منتقل شد.

جعفری، با بیان اینکه تاکنون ۲۲۰ اهدای عضو در استان کرمان انجام شده است، تصریح کرد: باید از زحمات و تلاش‌های مسئول و هماهنگ کنندگان واحد فراهم آوری اعضای پیوندی کرمان، کادر جراحی، ارتوپدی و بیهوشی و کادر پرستاری بخش‌های جراحی و آی سی یو و همکاران اتاق عمل بیمارستان شهید باهنر تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: علاوه بر کبد، قسمتی از استخوان زانو وی نیز جهت ترمیم مشکل حرکتی زانو سه بیمار برداشته شد تا به این عزیزان پیوند زده شود.

کد خبر 6088976

دیگر خبرها

  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری