Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@19:29:27 GMT

رونمایی از پرتال جدید کتابخانه‌های عمومی استان تهران

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۱۶۰۲

رونمایی از پرتال جدید کتابخانه‌های عمومی استان تهران

پرتال جدید اداره کل کتابخانه‌های عمومی تهران رونمایی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، در آستانه سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) پرتال جدید اداره کل کتابخانه‌های استان تهران با هدف ارتقاء سایت، اطلاع رسانی موثرتر، برقراری ارتباط بهتر و آسان‌تر ادارات و همچنین بهره‌وری و دسترسی مناسب کتابداران و کاربران به خدمات کتابخانه‌های عمومی استان رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایجاد بخش‌های متنوع کاربردی، ارائه اطلاعات مورد نیاز مخاطبین، ایجاد بخش‌های خبری و اطلاع‌رسانی به تفکیک شهرستان‌های استان، دسترسی به خدمات الکترونیک و گرافیک بالا و زیبا، نسبت به سایت قبلی از مهم‌ترین مزایای این پرتال است.

به‌روزرسانی سایت و درج اخبار و گزارشات با بهره‌گیری از فعالیت متنوع فرهنگی و آموزشی کتابداران استان، گفت‌وگو با نویسندگان و کتابداران فعال و معرفی کتاب از جمله اقداماتی است که در پرتال جدید، بارگذاری و در حال انجام است.

پرتال جدید شامل بخش‌هایی همچون میز خدمت، معرفی کتابخانه‌های عمومی استان، سامانه‌های نهاد، ارتباط با سرپرست اداره کل و دبیر کل، تازه‌ترین اخبار، گزارش تصویری، راهنمای مراجعین، بازتاب اخبار در خبرگزاری‌ها و پرتال‌های ادارات، اخبار شهرستان‌های استان است.

کتابداران و اعضای کتابخانه‌ها با مراجعه به پرتال جدید و رجوع به میز خدمت که شامل تلفن‌ها و آدرس بخش‌های مختلف اداره کل، ادارات کتابخانه‌های شهرستان و ارتباط با کتابخانهه‌ای استان و معرفی آن‌ها است می‌توانند به راحتی با بخش مورد نظر خود ارتباط برقرار کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

کارکنان، کتابداران، اعضای کتابخانه‌های عمومی استان و علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی پایتخت با مراجعه روزانه خود به پرتال جدید اداره کل کتابخانه‌های عمومی به نشانی tehranpl.ir در جریان آخرین اخبار، گزارش‌ها و اطلاعات مورد نظر خود قرار گرفته و با خواندن مطالبی چون معرفی کتاب‌ها، مصاحبه‌ها، گزارش‌های نقد و بررسی کتاب و تصاویر رویدادها ضمن تبادل اطلاعات، لحظه‌های مفیدی در ذهن خود رقم زنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نهاد كتابخانه هاي عمومي کتابخانه های عمومی استان اداره کل کتابخانه پرتال جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۱۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از لیست انتخاباتی شورای وحدت برای تهران+اسامی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که ایرنا روایت کرده، اسامی نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بر اساس زیر اعلام شد:

۱- سمیه گلپور چمرکوهی
۲- ریحانه اخلاقی
۳-سمیه رفیعی
۴- زینب قیصری
۵- زهره سادات لاجوردی
۶- علی‌اصغر پورمحمدی
۷- ابوالقاسم جراره
۸- محمد سراج
۹- مجتبی رحماندوست
۱۰- علیرضا سلیمی
۱۱- حسین صمصامی مزرعه آخوند
۱۲- ابراهیم عزیزی
۱۳- پیمان فلسفی
۱۴- سیدنظام الدین موسوی
۱۵- سیدمرتضی محمودی
۱۶- احمد نادری

«احسان محمدحسینی» مدیر روابط عمومی و امور رسانه شورای وحدت در خصوص این لیست گفت: در فرایند انتخاب نمایندگان تلاش شد در شرایط برابر از نظر صلاحیت، بانوان در اولویت قرار داشته و در صدر فهرست قرار گیرند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902292

دیگر خبرها

  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • روایت مرحوم آیت‌الله نجفی تهرانی از زندگی اش
  • تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • رونمایی از لیست انتخاباتی شورای وحدت برای تهران+اسامی
  • رونمایی از ماکت عمارت تاریخی پست گیلان در شهرداری رشت
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه