Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-26@11:03:09 GMT

تصاویری از زندان جدید و لوکس رونالدینیو در پاراگوئه

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۱۸۴۸

تصاویری از زندان جدید و لوکس رونالدینیو در پاراگوئه

بر اساس ادعای سان انگلیس، رونالدینیو ادامه حبس خود را در یک خانه لوکس پشت سرخواهد گذاشت.

به گزارش شریان نیوز،ستاره سابق بارسلونا که ماه گذشته به دلیل استفاده از پاسپورت جعلی در هنگام ورود به پاراگوئه دستگیر شده بود، امروز بعد از 32 روز حضور در زندان، باحکم قاضی گوستاوو آماریو از زندان آزاد شد  و اکنون در هتلی در آسانسیون تحت نظر قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکلای رونالدینیو و برادرش برای آزادی آنها مبلغ 1.6 میلیون دلار وثیقه گذشته اند تا آنها از زندان خارج شوند؛ این در حالی است که قاضی پیش از این، مدارک قبلی که برای وثیقه آنها درنظر گرفته شده بود را قبول نکرده بود ، چون این احتمال وجود داشت که از پاراگوئه خارج شوند و به برزیل بروند.

حالا ما در همین رابطه سان انگلیس از هتلی در پاراگوئه که قرار است رونالدینیو ۶ ماه حبس خود را در آن سپری کند رونمایی کرده است. این خانه شامل یک بالکن مخصوص، تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچی، استخر، آشپزخانه بزرگ و سالن بدنسازی می شود. همچنین این خانه منظره باور نکردنی به سمت خلیج Asuncion دارد که در نوع خود منحصربه‌فرد است.

43

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴

برند اکسید با حضور در نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن ۲۰۲۴، نوآوری‌ها و چشم‌انداز استراتژیک خود در زمینه خودرو‌های لوکس را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش عصرایران، این رویداد، نقطه شروعی برای مجموعه فعالیت‌های کلیدی اکسید از جمله رونمایی از محصولات جدید، نمایش مدل‌های سازگار با محیط زیست و ترسیم چشم‌اندازی روشن برای آینده این برند خواهد بود.

محصولات نوآورانه و لوکس در صدر توجهات:

اکسید در غرفه خود در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴، از جدیدترین دستاورد‌های خود در زمینه خودرو‌های لوکس انرژی جدید رونمایی خواهد کرد. این محصولات، حاصل تلاش‌های بی‌وقفه برند انرژی‌های جدید EXLANTiX در بیش از یک سال گذشته هستند و نوآوری و کیفیت را به طور همزمان به ارمغان می‌آورند.

عرضه مدل‌های ES و RX PHEV در این نمایشگاه، نشان‌دهنده تعهد اکسید به ارائه طیف وسیعی از گزینه‌های انرژی جدید برای مشتریان رده بالا است.

حرکتی عمیق به سوی آینده‌ای پایدار:

اکسید در ادامه این مسیر، در ۲۶ آوریل سفری یک روزه به پکن خواهد داشت و در ۲۹ آوریل با برگزاری نمایشگاهی از محصولات زیست‌محیطی در ووهو، به اوج خود خواهد رسید. این رویداد، ترکیبی بی‌نظیر از محصولات سطح بالا، فناوری و پایداری را به نمایش می‌گذارد که توسط مجموعه محصولات Eco-Products اکسید ارائه شده‌اند.

در این نمایشگاه، شاهد تعدادی از محصولات انرژی جدید خواهیم بود که هر کدام نشان‌دهنده تعهد این برند به تولید محصولاتی رده بالا با رویکردی پایدار است.

نشست سالانه فروشندگان: ترسیم نقشه راه آینده:

نقطه اوج رویداد‌های اکسید در ماه آوریل، نشست سالانه فروشندگان خواهد بود که در ۲۹ آوریل در ووهو برگزار می‌شود. در این گردهمایی، جهت استراتژیک برند و نوآوری‌های آینده با سهامداران کلیدی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

علاوه بر تجلیل از دستاورد‌های سال گذشته، در این نشست بحث‌هایی پیرامون استراتژی نام تجاری، توسعه محصول و گسترش بازار انجام خواهد شد که بر نقش اکسید به عنوان یک پیشگام در عصر انرژی جدید تأکید می‌کند.

حضور اکسید در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴ و مجموعه رویداد‌های متعاقب آن در ووهو، نشان‌دهنده جایگاه این برند به عنوان یک بازیگر فعال و پیشرو در صنعت خودرو‌های لوکس است. اکسید با تمرکز بر تجملات پایدار، فناوری پیشرفته و تعهد به فراتر رفتن از انتظارات، آماده است تا معنای واقعی یک برند ممتاز را در این صنعت به نمایش بگذارد.

دیگر خبرها

  • حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن 2024
  • این خانه لوکس و جمع و جور یک کانتینر است! (عکس)
  • خودروهای زرهی لوکس؛ کدام یک را انتخاب می کنید؟ (عکس)
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • مرسدس‌بنزهایی که در خیابان می‌بینید، چقدر خرج نگهداری دارند؟
  • فیلم | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!​
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی های اتومبیل دبی بعد از فروکش کردن سیل بی سابقه (عکس)
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های خودرو دُبی بعد از سیل | بنز و لامبورگینی به چه روزی افتاده اند! |‌ تصاویر