Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث روز چهارشنبه ۲۰ فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. کشف ۲۲ فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بابل سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: در اجرای این طرح ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۷ سارق اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۲۲ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند. کشف مواد مخدر از یک عامیل افیونی در بابل سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی موفق به شناسایی یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان شدند.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از وی یک کیلوگرم تریاک کشف شد. دستگیری ۳ سارق سیم برق در فریدونکنار سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق از شبکه‌های توزیع در شهرستان فریدونکنار، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با یک سری اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ۳ متهم را در این رابطه شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ هاشم پور با بیان اینکه متهمان در بازجویی و تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۷ فقره سرقت سیم برق در این شهرستان اعتراف کردند، گفت: این سارقان حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نظم و امنیت عمومی سوداگران مرگ فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت

سرهنگ " محمد رستمی" گفت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت تلاش می‌کند و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیرقانونی موجب برهم زدن نظم و امنیت شوند.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد قاتل به علت اختلافات ملکی با استفاده از سلاح شکاری اقدام به شلیک به سمت  مقتول کرده و وی را به قتل رسانده است.

این مقام انتظامی افزود: با سرعت عمل پلیس قاتل در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و  دستگیر و از وی یک قبضه سلاح شکاری کشف شد.

سرهنگ رستمی در پایان با اشاره به اینکه قاتل ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد خاطرنشان کرد: نظم و امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن