Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان چای کشور گفت: نرخ خرید تضمینی چای درجه یک ٢٨ درصد و درجه دو ۵٠ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته که چایکاران از این نرخ ها رضایت دارند. تاریخ انتشار: 20:30 - 20 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۱۰۸۲ حبیب جهانساز رییس سازمان چای در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان در خصوص افزایش نرخ تضمینی چای اظهار کرد: نرخ خرید تضمینی چای درجه یک با افزایش ۲۸ درصدی نسبت به سال گذشته به ۴۶۰۰ تومان رسید و چای درجه ۲ با افزایش ۵۰ درصدی به ۳۳۰۰ تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: چای کاران از میزان افزایش نرخ تضمینی نسبت به سال گذشته رضایت دارند همچنین میزان افزایش در دیگر محصولات بی سابقه بوده است.

رئیس سازمان چای کشور بیان کرد: برخی از کارخانجات چای اعلام کرده‌اند که این محصول را بالاتر از نرخ تضمینی مشخص شده، خریداری می‌کند.

جهانساز ادامه داد: برخی کارخانجات چای نیز تسهیلاتی را از قبیل هزینه حمل و نقل و خرید تجهیزات کشاورزی برای چایکاران تقبل می‌کند.

وی مطرح کرد: برداشت چای در صورتی که شرایط آب و هوایی مساعد باشد از هفته اول اردیبهشت ماه آغاز و برای مرحله استحصال وارد کارخانجات چاپ می‌شوند.

رئیس سازمان چای کشور خاطر نشان کرد: با توجه میزان کشته شده پیش بینی می‌شود در نوبت امسال حدود ۱۳۵ هزار تن برگ سبز چای فردا می‌شود. بیشتر بخوانید: پرداخت ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات به چایکاران/ واردات چای با روپیه هند چه تاثیری در بازار دارد؟
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی محصولات کشاورزی سازمان چای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: از ابتدای فصل خرید گندم در ۲۰ فروردین ماه تاکنون بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: این میزان خرید که توسط ۱۰۳ مرکز انجام شده است رشد بیش از یک برابری نسبت به مشابه پارسال را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: در سال گذشته در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.

در سال زاراعی جاری  در ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی استان کشت گندم انجام شده است.

استان خوزستان پارسال رتبه نخست خرید گندم در کشور را کسب کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • آخرین وضعیت خرید شمش در حراج مرکز مبادله | خرید شمش افزایش یافت
  • افزایش ۱۷ برابری خرید شمش در حراج مرکز مبادله
  • افزایش ۱۷برابری خرید شمش طلا در مرکز مبادله
  • وزارت جهاد کشاورزی نرخ جدید شکر را سریع‌تر اعلام کند
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند