Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@00:28:39 GMT

آغاز ثبت نامِ بیست و پنجمین دوره طرح ولایت

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۲۴۰۲

آغاز ثبت نامِ بیست و پنجمین دوره طرح ولایت

حجت الاسلام محمد خطیب نیا از آغاز ثبت نام بیست و پنجمین دوره طرح ولایتِ بسیج دانشجویی کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناحجت الاسلام محمد خطیب نیا در گفت وگو با سفیرافلاک با بیان اینکه ثبت نام طرح ولایت بسیج دانشجویی آغاز شده و تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد،اظهارداشت: این طرح هر سال در مشهد مقدس با شرکت حدود ۲ هزار نفر از دانشجویان سراسر کشور برگزار می شود که احتمال دارد امسال این تعداد از ۳ هزار نفر هم بالاتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

وی با بیان اینکه در این دوره ۴۰ روزه به سرفصل های شش گانه معرفت شناسی، خداشناسی، انسان شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست پرداخته می شود اظهارداشت: هر یک از این سرفصلها به وجهی از وجوهِ نظام اندیشه اسلامی اشاره دارد و در صدد است که با تبیین این گزاره ها، دانشجویان را با نظام کلی تفکر اسلامی آگاه سازد.


مسئول رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی لرستان به جایگاه دوره طرح ولایت از دیدگاه و اندیشه رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: ایشان در ۲۴ سال گذشته، فارغ از ارشادات و نکاتی که در دیدارهای خصوصی و غیر خصوصی در خصوص طرح ولایت مطرح فرموده اند، هفت دیدار اختصاصی هم با دانش پژوهانِ این دوره داشته اند.
 

حجت الاسلام خطیب نیا با اشاره به بخشی از بیاناتِ رهبرمعظم انقلاب بیان کرد: ایشان در جمع دانش پژوهان طرح ولایت در تاریخ ۱۰ شهریور ماه ۷۹، فرمودند:آنچه که من را به این اجتماع ، به این برنامه، به این اردو و به این مجموعه علمی و آموزشی و فرهنگی، دلبسته و معتقد می کند ، این است که در اینجا، آمیزه ای از علم و ایمان ، از تفکر و عاطفه مشاهده می شود.


وی گفت: ثبت نام از طریق سامانه http://tvelayat.ir ، صورت می گیرد و بعد از اتمام ثبت نام، افراد واجد شرایط، به این طرح، اعزام خواهند شد، همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا ، تاریخ دقیقِ برگزاری این دوره مشخص نیست و از طریق اطلاعیه اعلام می شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: طرح ولایت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا

نشست خبری انتخاباتی تعدادی از کاندیداهای زن دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم در محل خبرگزاری دانشجویان ایران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، تعدادی از کاندیداهای انتخابات دومین دوره مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران در نشست خبری به تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • آغاز بیست‌ویکمین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب