Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@03:50:13 GMT

واکنش پیروانی به عکس جنجالی از تمرین پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۲۵۱۵

واکنش پیروانی به عکس جنجالی از تمرین پرسپولیس

خبرگزاری میزان: افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عکس منتشر شده در فضای مجازی از تمرین بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: ما تمرینات خود را مانند تمام تیم‌های دیگر زیر نظر کادرفنی و مربی بدنساز به صورت انفرادی انجام می‌دهیم و از طریق تصاویر به صورت آنلاین تمرینات زا پیگیری می‌کردیم و ممنوعیت بابت تمرینات گروهی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این عکسی که امروز در فضای مجازی پخش شد مربوط به گذشته است و هیچکس اجازه ندارد حتی به صورت انفرادی در ورزشگاه محل تمرین ما حاضر شود و تمرین کند.

پیروانی در خصوص اظهارات نیکفر سرپرست تیم فوتبال سپاهان هم تصریح کرد: اگر دوستان نیم فصل را ۱۵ هفته محاسبه کرده‌اند ما با یک امتیاز فاصله قهرمانیم، اگر هفته هفدهم نیم‌فصل باشد بازهم ما قهرمانیم، به نظر من باید به آینده نگاه کنیم و ببینیم چه تصمیمی گرفته خواهد شد، چون اولویت اصلی ما سلامتی است.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در پایان در خصوص درخواست بازیکنان برای دریافت مطالبات‌شان از باشگاه هم گفت: حق مسلم هر بازیکنی است که حق و حقوق خود را دریافت کند، هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه در تلاش هستند مشکلات مالی را برطرف کنند و صد درصد این اتفاق خواهد افتاد.

منبع: فردا

کلیدواژه: پیروانی عکس جنجالی تمرین پرسپولیس تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد، با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و مکرر بازیکن عراقی، با نظر محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان علی عدنان از این تیم کنار گذاشته شده و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقیمانده قرارداد و امضای توافق‌نامه فسخ دوجانبه، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.

کد خبر 847901 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!