Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@16:48:47 GMT

ازدواج وحشتناک این دختر با یک سگ ! + عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۲۵۵۳

ازدواج وحشتناک این دختر با یک سگ ! + عکس

دختر 18 ساله هندی به دلیل باورهای سنتی غلط مسلط بر دین در این کشور به ازدواج با یک سگ ولگرد تن داد.

به گزارش گروه گوناگون خبرگزاری برنا؛ با توجه به این که در کشورهایی مثل هند عده ی زیادی از مردم اعتقادات عجیبی دارند و خرافه پرست هستند , گاها با خبرهای عجیبی از این کشورها مواجه می شویم که برایمان غیر قابل باور و بسیار تعجب آور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر ازدواج دختر 18 ساله هندی با یک سگ ولگرد برای رهایی از طلسم شیاطین و پیدا کردن همسر مورد علاقه اش هم نمونه ای از این اتفاقات عجیب است.

مانگلی موندا، دختر 18ساله یی که در روستایی به نام جارکلند در ایالت جخند هند زنده گی می کند پس از این که در میان مردم معروف شد که وی نفرین شده است و ازدواجش با هر مردی سبب مرگ وی خواهد شد، با سگ عقد نکاح بست . دختر 18 ساله برای بدست اوردن شانس و پیدا نمودن شاهزاده مورد نظر خود با سگ ولگرد ازدواج نمود.خانواده هندی معتقدند دخترشان مورد نفرین واقع شده و بهترین راه درمان او ازدواج با سگ است.

اهالی روستا بر این باورند دختران بهتر است در ابتدا با سگی ازدواج نمایند تا پاک از هر گونه خباثت شده و سپس با مردی ازدواج نمایند و بدین روش زندگی زناشویی خود را با دوام نمایند. مادر مانگلی می گوید هزینه زیادی بابت برپایی مراسم پرداخته ایم. به نظر مردم این بهترین روش برای رهایی از بد شانسی است.

این نوع مراسم عروسی مانند بقیه جشن های عروسی برگزار می گردد. داماد در کنار عروس خانم دراز کشیده تا بدشانسی را از وی دور کرده و طالع خوب را برایش رقم زند. مانگلی موندا می گوید من باور دارم روزی مردی پیدا خواهد شد و از من خواستگاری خواهد نمود. همه دختران ارزو دارند روزی با یک شاهزاده ازدواج نمایند.او از ازدواج با این سگ اصلا راضی نیست اما تسلیم باورهای غلط قبیله خود شده است.

پیش ازین یک دختر 9سالۀ هندی نیز با یک سگ ازدواج کرده بود.

انتشار این مطلب جهت سرگرمی مخاطبین خبرگزاری برنا در خروجی این سایت بارگذاری شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج سگ این دختر ازدواج با سگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز پخت پاچه گاو توسط سه پدربزرگ هفتاد ساله هندی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز پخت 10 کیلو چلو مرغ کاری توسط آشپز هندی (فیلم) طرز پخت واویشکای دنبالچه مرغ و نان (فیلم) طرز پخت ۵۰ کیلو چلو خورشت زبان گاومیش توسط آشپز هندی (فیلم)

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • شکار دیدنی مار کبرا با بطری
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • طرز تهیه آبگوشت زغالی به روش روستائیان هندی (فیلم)
  • طرز پخت پاچه گاو توسط سه پدربزرگ هفتاد ساله هندی (فیلم)
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • مردی با آرزوهای دوربُرد که برایمان عزت و اقتدار آفرید +عکس
  • آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس