Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-27@01:04:45 GMT

امکان پست استوری‌های اسنپ چت روی سایر پلتفرم‌‌ها

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۴۰۸۶

امکان پست استوری‌های اسنپ چت روی سایر پلتفرم‌‌ها

ایتنا- اسنپ چت بالاخره پس از مدت‌ها انتظار قابلیت جدیدی را عرضه کرد که کاربران با استفاده از آن می‌توانند استوری های پست شده در این شبکه اجتماعی را در پلتفرم‌های دیگر خود نیز به اشتراک بگذارند اسنپ چت بالاخره پس از مدت‌ها انتظار قابلیت جدیدی را عرضه کرد که کاربران با استفاده از آن می‌توانند استوری های پست شده در این شبکه اجتماعی را در پلتفرم‌های دیگر خود نیز به اشتراک بگذارند
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، کمپانی اسنپ چت در حدود یک سال پیش از قابلیتی به نام App Stories رونمایی کرد که به نرم‌افزارهای سوم شخص اجازه می‌داد تا استوری‌های ساخته شده در نرم‌افزار اسنپ چت را در سرویس خود قرار بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرضه این قابلیت تاکنون به تعویق افتاده بود اما سرانجام اسنپ چت آن را برای کاربران خود عرضه کرد.
 
این قابلیت هم کنون روی چهار نرم‌افزار به نام‌های Triller، Squad، Hily و Octi فعال است و رفته‌رفته نرم‌افزارهای بیشتری به این فهرست افزوده خواهند شد. هم‌اکنون کاربران اسنپ چت که از نرم‌افزارهای ذکرشده استفاده می‌کنند می‌توانند حساب‌های کاربری این نرم‌افزارها را به هم متصل کرده و استوری های پست شده در اسنپ چت را در این نرم‌افزارها نیز نمایش بدهند.
     
استوری های نمایش داده شده به ویژگی‌های استوریهای اسنپ چت شباهت زیادی خواهند داشت اما هر نرم‌افزار می‌تواند از این قابلیت با اندکی تفاوت استفاده کند. علاوه بر این توسعه‌دهندگان این نرم‌افزار می‌توانند اجازه دهند که استوری ها روی پلتفرمشان به‌جای 24 ساعت به مدت یک هفته نمایش داده شود.
 
قابلیت App Stories می‌تواند یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های عرضه‌شده برای پلتفرم نوظهور اسنپ چت باشد. قرار دادن محتوای این پلتفرم به‌طور مستقیم در نرم‌افزارهای از پیش محبوبی مانند Triller می‌تواند زمینه‌های رشد این شبکه اجتماعی را بیش‌ازپیش تقویت کند.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اسنپ چت استوری اسنپ چت استوری اینستاگرام نرم افزارهای استوری ها نرم افزار اسنپ چت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۴۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش

 به گزارش تابناک، احمدرضا عابدزاده حتی اگر سال‌ها در فوتبال نباشد باز هم چهره‌ای فراموش نشدنی برای فوتبالدوستان ایرانی است. سنگربان اسبق استقلال پرسپولیس و تیم ملی البته یک مزیت ویژه هم در فوتبال ایران دارد و تنها ملی پوش ما در تمام تاریخ ادوار تیم‌های ملی به حساب می‌آید که علاوه بر خودش، پسرش نیز به جام جهانی رفته است و امیر عابدزاده فرزند برومند احمدرضا  را در ۲ جام جهانی روسیه و قطر دیده‌ایم. 
 

احمدرضا عابدزاده روز پنجشنبه با انتشار عکسی از خودش و پسرش در کنار یکدیگر، تولد امیر را به او تبریک گفت و در توصیف پسر فوتبالیستش نوشت: امیرم، تولدت مبارک قهرمان من.

 

دیگر خبرها

  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • استوری هادی چوپان برای توماج صالحی و درخواست از رهبری
  • استوری هادی چوپان برای توماج صالحی؛ درخواست از رهبری (+عکس)
  • (عکس) استوری هادی چوپان برای توماج صالحی؛ درخواست از رهبری
  • مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو بر گردن مخترع ایرانی
  • فیلم| سحر دولتشاهی کاریکاتور خودش و پیمان معادی را استوری کرد
  • مخترع ایرانی مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو ۲۰۲۴ را کسب کرد
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس