Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، جردن باروز ستاره بزرگ کشتی امریکا بار دیگر علاقه خود را به ایرانی‌ها نشان داد.
باروز که از دوران حضور در ایران و کرمانشاه برای شرکت در مسابقات جام جهانی کشتی خاطرات شیرینی دارد و شیفته رفتار و میهمان‌نوازی فوق‌العاده مردم کشورمان شده، از هر فرصتی برای ابراز ارادت و علاقه به ایرانی‌ها استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزهای قرنطینه به دلیل شیوع ویروس کرونا فرصت خوبی بود تا ستاره کشتی امریکا دوباره به ایران اظهار لطف کند.
باروز با انتشار ویدئویی جالب روی صفحه شخصی‌اش که دز حال تشویق ایران به سبک تماشاگران ایرانی است، با اظهار دلتنگی برای تمرینات نوشت: می‌خواهم علاقه‌ام را دوباره به تماشاگران شگفت‌انگیز ایرانی ابراز کنم. هیچ چیز لذت بخش‌تر این نیست که هواداران و تماشاگران ایرانی داشته باشی. دلم تنگ شده برای یک مسابقه دیگر در ایران!

این دومین ابراز ارادت باروز به ایرانی‌ها در روزهای اخیر بود. چند روز پیش نیز این ستاره کشتی امریکا در پیامی برای ایرانی‌ها آرزوی موفقیت در مبارزه با کرونا را کرده و نوشته بود: برایتان دعای خیر می کنم. ما در آمریکا هم درگیر ویروس کرونا هستیم اما امیدواریم و با عشق دعا می کنیم. می‌دانم شما در آنجا هم امیدوار هستید و دعا می کنید. مطمئن هستم دکترها و پرستارها در ایران سخت کار می کنند تا از این بحران عبور کنیم و به زندگی معمولی و کشتی برگردیم.
امیدوارم با امنیت در خانه بمانید، از هم مراقبت کنید و محبت را به هم نشان بدهید. این ویروس بسیار سخت است اما اگر باهم متحد باشیم، پیروز می شویم.
دلم برای شما تنگ شده، دوستتان دارم و امیدوارم به زودی شما را ببینم.

منبع: الف

کلیدواژه: ایرانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک – پرسپولیس از مرحله یک هشتم پایانی رقابت‌های فوتبال جام حذفی ایران روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.   پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس
  • تحریم مشترک سه کشور علیه ایران | از اشخاص تا هواپیما و کشتی!
  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!
  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • محکومیت مالی قطعی شمس آذر قزوین
  • محکومیت ۴۰ میلیون تومانی قطعی شمس آذر قزوین
  • ماجرای ابراز علاقه اوسمار به رامین رضاییان
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود