Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونالدینیو ادامه حبس خود را در یک خانه لوکس پشت سرخواهد گذاشت.
ستاره سابق بارسلونا که ماه گذشته به دلیل استفاده از پاسپورت جعلی در هنگام ورود به پاراگوئه دستگیر شده بود، بعد از ۳۲ روز حضور در زندان، با حکم قاضی گوستاوو آماریو از زندان آزاد شد و اکنون در هتلی در آسانسیون تحت نظر قرار خواهند گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رونالدینیو ادامه حبس خود را در یک خانه لوکس پشت سرخواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره سابق بارسلونا که ماه گذشته به دلیل استفاده از پاسپورت جعلی در هنگام ورود به پاراگوئه دستگیر شده بود، بعد از ۳۲ روز حضور در زندان، با حکم قاضی گوستاوو آماریو از زندان آزاد شد و اکنون در هتلی در آسانسیون تحت نظر قرار خواهند گرفت.

وکلای رونالدینیو و برادرش برای آزادی آنها مبلغ ۱.۶ میلیون دلار وثیقه گذشته اند تا آنها از زندان خارج شوند؛ این در حالی است که قاضی پیش از این، مدارک قبلی که برای وثیقه آنها درنظر گرفته شده بود را قبول نکرده بود ، چون این احتمال وجود داشت که از پاراگوئه خارج شوند و به برزیل بروند.

در همین رابطه سان انگلیس از هتلی در پاراگوئه که قرار است رونالدینیو ۶ ماه حبس خود را در آن سپری کند رونمایی کرده است. این خانه شامل یک بالکن مخصوص، تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچی، استخر، آشپزخانه بزرگ و سالن بدنسازی می شود. همچنین این خانه منظره باور نکردنی به سمت خلیج Asuncion دارد که در نوع خود منحصربه‌فرد است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رونالدینیو رونالدینیو هتل رونالدینیو محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی برانکو تیم استقلال منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم

به گزارش همشهری آنلاین رئیس سازمان سنجش: طراحان سؤال کنکور از ۵ فروردین تا فردا در قرنطینه هستند، حتی اجازه تماس با خانواده را ندارند/ همسر یکی از آنها دچار حادثه‌ شد، زمانی که به خانه رفت، مراسم چهلم را برگزار کردند

عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور:????همکاران ما از ۵ فروردین تا فردا ساعت ۱۴ در قرنطینۀ کامل هستند. در این مدت حتی اجازۀ تماس تلفنی با خانوادۀ خود را ندارند.
او در ادامه به نکته عجیبی اشاره کرد؛????همسر یکی از آنها دچار حادثه‌ای شد و تا آخر قرنطینه بی‌خبر بود، زمانی که به خانه رفت مراسم چهلم را برگزار کردند.

کد خبر 847169 برچسب‌ها خبر مهم کنکور

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • (ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • این خانه لوکس و جمع و جور یک کانتینر است! (عکس)
  • خودروهای زرهی لوکس؛ کدام یک را انتخاب می کنید؟ (عکس)
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • درویش:پرسپولیس خانه علی دایی است اما اوسمار اولویت است/هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند+فیلم
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!