Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:16:02 GMT

دفاع از «رساله دکتری» در دانشگاه آزاد یک مرحله ای شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۴۸۸۷

دفاع از «رساله دکتری» در دانشگاه آزاد یک مرحله ای شد

جواد علمایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بخشنامه جدید این دانشگاه درباره دفاع از رساله های دکتری، گفت: براساس این بخشنامه دفاع از رساله های دکتری در دانشگاه آزاد از دو مرحله به یک مرحله تبدیل شد.

وی افزود: پیش از این در حالت دو مرحله ای دانشجو باید دو مرحله پیش دفاع و دفاع را برگزار می کرد و دانشجو پس از تایید در جلسه دفاع و اخذ نمره قبولی پس از گذشت یک مدت طولانی باید یک مقاله چاپ شده در نشریه های معتبر تحویل می داد و پس از آن تسویه می کرد در حالی که از این پس دانشجو پس از تایید در جلسه دفاع می تواند فارغ التحصیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون علوم مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال که دانشجویان دکتری در شرایط کنونی برای دفاع از رساله های دکتری با مشکلاتی رو به رو هستند، گفت: ما پیش از این اعلام کرده بودیم که دانشجویانی که می خواستند به صورت دو مرحله ای از رساله خود دفاع کنند، تا اول اردیبهشت ماه فرصت دارند اما با توجه به شرایط موجود این زمان برای این دسته از دانشجویان تمدید می شود.

علمایی ادامه داد: همینطور آن دسته از دانشجویانی که قصد دارند به شیوه تک مرحله ای از رساله خود دفاع کنند، مهلت تعیین شده تا اول اردیبهشت برای آنها نیز تمدید و زمان دقیق آن به زودی اعلام خواهد شد.

کد خبر 4895757 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد دوره دکتری پایان نامه ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش مجازی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها منصور غلامی دانشگاه های ایران دانشگاه تربیت مدرس دانشگاه تهران شیوع کرونا دانشگاه الزهرا علی خاکی صدیق دانشگاه های علوم پزشکی مرحله ای دو مرحله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه

 امروز استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با پیگیری خبر‌های سرکوب دانشجویان و استادان معترض به رژیم اشغالگر قدس در دانشگاه‌های آمریکا این سرکوب را نماد دورویی استکبار جهانی در ادعای پایبندی به حقوق بشر دانستند.

سیما رهگشای و الیاس پرورش دو عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفتند سرکوب دانشگاهیان آمریکایی با یورش پلیس از موضوعات پر بحث دانشجویان سر کلاس درس است.

حمید باقری دهبارز استادیار گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هم به همراه شماری از دانشجویان این دانشگاه از اعتراض دانشگاهیان آمریکایی به رژیم اشغالگر قدس حمایت و حمله پلیس به آنان را محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • زلفی گل: افزایش ۳ برابری مبلغ قرارداد‌های استادان با صنایع/ میزان اختصاص گرنت به رساله‌های دکتری و طرح‌های تحقیقاتی اعلام شد 
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳