Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛روز گذشته صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام به برگزاری یک نظرسنجی کرد و در آن از کاربران خود پرسید که کدام بازیکن سابق فوتبال ایران در حال حاضر مربی بهتری است؟ علی دایی،فرهاد مجیدی،یحیی گل محمدی،جواد نکونام و علیرضا منصوریان گزینه های AFC برای این نظرسنجی بودند.

در حال حاضر و پس از گذشت حدود یک روز از آغاز این نظرسنجی،هواداران ایرانی با ثبت بیش از 9 هزار کامنت در این رای گیری شرکت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که تعداد کامنت های صفحه رسمی AFC در پست های دیگر خود معمولا حتی به 100 هم نمی رسد!

در این بین هواداران استقلال و پرسپولیس حضور فعالی در این نظرخواهی داشته اند و در تلاشند تا سرمربیان فعلی خود را در این رقابت به پیروزی برسانند.

254 43

کد خبر 1374662

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس فرهاد مجیدی یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۵۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند

شب گذشته منابع محلی در کاتالونیا اعلام کردند ژاوی پس از جلسه با لاپورتا در بارسلونا ماندنی شده است. لاپورتا به خبرنگاران گفته بود در نشست خبری امروز همه چیز را توضیح خواهد داد.

به گزارش ایسنا، رئیس باشگاه بارسلونا در نشست خبری گفت: امروز باعث افتخار من است که ادامه حضور ژاوی را به عنوان مربی تیم اعلام کنم. می‌دانیم که او قبلا رفتنش در پایان فصل را اعلام کرده بود اما اکنون خبر خوبی دارم که صحبت کرده‌ایم و او به پروژه‌اش ادامه خواهد داد. او مشتاق به ادامه‌دادن پروژه‌اش است و ما مطمئن‌ایم که این بهترین خبر برای بارساست.

او در ادامه گفت: تجربه من به عنوان رئیس باشگاه این است که ثبات بسیار مهم است. دلیل دیگری هم وجود دارد. در بارسلونا در توانایی ژاوی شکی نداریم و همه با این موضوع موافق‌اند. وقتی موقعیت‌های پیچیده را تحلیل می‌کنیم، همیشه مربی‌ای را می‌خواهیم که بارسا را در ذهن داشته باشد و او را درک کند. بهترین تصمیم بدون شک ادامه‌دادن با ژاوی است.

لاپورتا در پایان گفت: حضور ژاوی در کنار بازیکنان مهم است. من خوشحالم، زیرا این نتیجه‌ای است که می‌خواهیم. ما از این تصمیم حمایت می‌کنیم. دیروز مستقیما با ژاوی صحبت کردیم و به او تبریک گفتیم. می‌توانم بگویم فصل گذشته یک لیگ تاریخی را بردیم. ژاوی و کادرش این شجاعت را دارند که این مسئولیت را بر عهده بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • رسمی| مطهری مربی تراکتور شد
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • کامنت عجیب و جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلالی‌ها پس از شب تلخ + عکس
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر سنگ کلیه می گیرند؟
  • کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده! + عکس
  • سایت پاویون ایران در شصتمین بینال هنر ونیز راه‌اندازی شد