Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه جهادی افسران ولایت استان بوشهر گفت: ۲۰ نفر از خواهران جهادگر این گروه در کارگاهی روزانه تعداد ۵۰۰ ماسک، ۳۰۰ عدد ساق بند و ۲۰۰ عدد گان تولید می‌کنند.

علی یزدان‌پناه، مسئول گروه جهادی افسران ولایت استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره فعالیت‌های اخیر این گروه برای مقابله با کرونا ویروس گفت: جهادگران این گروه جهادی از ابتدای شیوع کرونا در کشور، فعالیت خود را برای مقابله با این ویروس آغاز کرده اند و اکنون مشغول تولید تجهیزات پزشکی از قبیل ماسک، ساق بند و گان برای مجموعه‌های درمانی و سایر گروه‌های فعال در حوزه پیشگیری از ابتلا به کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدان‌پناه اضافه کرد: این جهادگران در کارگاه تولید ماسک با همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند.
مسئول گروه جهادی افسران ولایت استان بوشهر ابراز کرد: این کارگاه در دفتر مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر برپا شده و روزانه تعداد ۵۰۰ ماسک، ۳۰۰ عدد ساق بند و ۲۰۰ عدد گان توسط ۲۰ نفر از خواهران جهادگر در آن، تولید می‌شود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی تولید ماسک، ساق بند و گان از سوی جهادگران گروه جهادی افسران ولایت بوشهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گروه جهادی افسران ولایت بوشهر گروه جهادی ویروس کرونا مبارزه با کرونا گروه جهادی افسران ولایت استان بوشهر ساق بند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار ابراهیم بی دل عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج سازندگی ۲۵ عنوان برنامه شاخص در تربت جام اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: برپایی نمایشگاه، میز خدمت، دیدار شورای جهادی با امام جمعه تربت جام، افتتاح و بازدید از قنوات احیا شده، دیدار با خانواده‌های شهدا، همایش مهر ماندگار، اعزام گروه‌های جهادی کشاورزی به مزارع و گروه‌های جهادی دامپروری جهت واکسیناسیون رایگان دام و طیور از برنامه‌های این هفته است.

وی همچنین گفت: اعزام گروه‌های جهادی عمرانی و درمانی به مناطق کم برخوردار، توزیع نان رایگان و بسته معیشتی، همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی، افتتاح قرارگاه منطقه‌ای جهادی این شهرستان، از جمله برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در سال جاری است.

کد خبر 6097678

دیگر خبرها

  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • سه جریان مخالف استاد مطهری
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی