Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین نصرالله سلیمانی رئیس اداره اوقاف وامور خیریه فارسان گفت: ارادت عاشقان به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت باعث شده که علاوه بر امور فرهنگی، امور عمرانی و لزوم توسعه و بازسازی بقعه متبرکه امامزاده سید میراحمد (ع) باباحیدر در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این زمینه و در اولین اقدام برای توسعه امامزاده، بهسازی جاده دسترسی جهت سهولت در عبور و مرور زائران آغاز گردید.

سلیمانی با بیان اینکه در بخش‌های مختلف این امامزاده ترمیم و بهسازی‌هایی در سال جدید انجام خواهد گرفت اضافه کرد: مقرر شد با همکاری شهرداری و دستگاه‌های ذیربط فضاسازی اطراف امامزاده به بهترین شکل انجام گیرد.

رئیس اداره اوقاف فارسان در ادامه از همکاری هیات امنا امامزاده، شهرداری و شورای شهر و سایر دستگاه ها، جهت چاپ کتابی در مورد معرفی شخصیت این امامزاده خبر داد و گفت: با استعانت از خداوند این کتاب با استناد به مراجع موثق در حال حاضر در دست تحقیق است و پس از جمع بندی، گرد آوری شجره نامه و تاریخچه، کتابی در این خصوص چاپ و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

امامزاده سید میر احمد (ع) باباحیدر از نوادگان امام موسی کاظم (ع) است که آرامگاه وی در شمال شهر باباحیدر و در فاصله‌ی ۴۵ کیلو متری شهرکرد قرار گرفته است.

آرامگاه امامزاده سید میر احمد باباحیدر در دامنه‌ی کوه سید میر احمد قرار دارد و در اطراف بقعه، انبوه درختان کهنسال گلابی وحشی که بیش از سیصد سال قدمت دارد به همراه چشمه آب گوارا منظره زیبایی را بوجود آورده است.

آب و هوای این منطقه در فصل بهار و تابستان معتدل و فصول پاییز و زمستان سرد و توام با برف است، به همین دلیل گردشگران ترجیح می‌دهند در فصل‌های بهار و تابستان به این مکان زیارتی عزیمت نمایند.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه توسعه گردشگری ائمه اطهار سید میر احمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرح‌های عمرانی و توسعه فضای‌سبز

امیر احمدی سرپرست شهرداری بوکان در بازدید از طرح تفرجگاهی، گفت: فعالیت‌های عمرانی و توسعه فضای سبز در تفرجگاه نالشکینه توسط بخش‌های مختلف شهرداری آغاز شده است.

وی افزود: نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است و تمام اقدامات انجام گرفته باید طبق طرح‌های از قبل کارشناسی شده و هدفمند باشد.

احمدی ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام گرفته در سال‌های پیش در نالشکینه بر لزوم ادامه فعالیت‌های عمرانی و فضای سبز در این مکان در سریع‌ترین زمان ممکن توسط بخش‌های مختلف شهرداری تأکید کرد.

وی در ادامه گفت: همچنین در بازدید از طرح احداث بخش جنوبی خیابان سی متری نالشکینه با بیان اینکه به زودی بخش جنوبی سی متری نالشکینه آسفالت و زیر بار ترافیک خواهد رفت، تصریح کرد: این معبر مهم در هدایت خودرو‌های عبوری به بخش شمال و جنوب شهر بوکان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

سرپرست شهرداری بوکان اضافه کرد: ساماندهی، اجرای فضای سبز و همچنین آسفالت این مسیر در دستور کار قرار گرفته است و به‌زودی این معبر به بخش شمالی خود واقع در دامنه نالشکینه متصل خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • هدف‌گذاری شورای ششم برای توسعه متوازن شهر مشهد
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد
  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • تولید انرژی تجدیدپذیر در ۲۰هزار مدرسه هدفگذاری شد
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • ۱۶ طرح حجاب و عفاف در مدارس در حال اجراست
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرح‌های عمرانی و توسعه فضای‌سبز